זה הלך קשה, לפחות במחצית הראשונה, אבל בסיומו של ערב מכבי חיפה ניצחה 0:2 בחוץ את בני יהודה וצימקה את הפער ממכבי ת"א לנקודה אחת בלבד.
"אני מקווה שתמיד נהיה בלחץ כזה ושנחזור להיות במקום הראשון מהר מאוד", אמר בסיום המאמן המנצח, ברק בכר. "כשאתה מגיע לשחק מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה ויודעת להסתגר, אז תמיד קשה. עדיין לחצנו והגענו למצבים. אני שמח שהצלחנו לשפר את זה. היה חשוב לחזור להיות מכבי חיפה הדינמית והאנרגטית".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"מקווה שתמיד נהיה בלחץ כזה". בכר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים מול האוהדים
(צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי חיפה חגגו בסיום עם הקהל המועט שהורשה להיכנס והגיע למושבה. " היה מרגש", הודה בכר. "זה נשמע כמו 30 אלף צופים למרות שהיו רק 1,500. אחרי שאתה רגיל לשקט ודממה, זה כיף".
מנגד, מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, היה מתוסכל. "זה לא נראה טוב, בטח בהבדלי הרמות. כשאתה משחק נגד קבוצה כל כך איכותית, אתה צריך לדעת לכבוש. אם היינו כובשים, היינו מקבלים אנרגיות ואוויר. לא מצטער שהגעתי לבני יהודה למרות המצב. אני נמצא במקום שאני אוהב".
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה וסאן מנחם
דולב חזיזה וסאן מנחם
שחקני בני יהודה מתוסכלים אחרי עוד הפסד
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס סיכם: "כשאתה מגיע לקבוצה באמצע העונה, זה דבר קשה. אני אוהב את השחקנים ואת הסגל. היה לנו חוסר מזל. נפצעו המון שחקנים והגיעה הקורונה ולא הצלחנו לשחק עם ההרכב החזק שלנו. בפלייאוף אני מקווה שכולם יהיו בריאים ומאמין שיהיה טוב יותר".