"אני חושב שהרצון שלנו הוא לנצח בכל משחק ולקחת שלוש נקודות מכל משחק, לצערנו זה לא קרה בשני המשחקים האחרונים. אנחנו מקווים שזה ישתנה", אמר היום (חמישי) קשר מכבי תל אביב דור פרץ במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב בשבת (21:00). "דרבי זה דרבי. כל משחק נותן לנו מוטיבציה, אנחנו רצים לאליפות. אנחנו עושים הכל כדי להוכיח כל משחק, לקחת נקודות בכל משחק. הדרבי נותן לך אובר מוטיביציה".
עוד הוסיף פרץ: "אנחנו נגיע מוכנים עם שיטת המשחק שהמאמן יטמיע לנו. יש לנו משחק מאוד מאוד חשוב. זה משחק שבסופו של דבר שווה שלוש נקודות שידחוף אותנו קדימה. אנחנו מתכוננים ממשחק למשחק. לשמחתי כבשתי שער ראשון העונה אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקתי, מקווה שזה ימשיך".
2 צפייה בגלריה
פרץ חוגג
פרץ חוגג
פרץ חוגג עם יונתן כהן
(צילום: עוז מועלם)
גם מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' לא מקל ראש באדומים: "אין משחקים קלים בפלייאוף. כל הקבוצות באותה רמה פיזית. אף אחת מהקבוצות לא התאמנה באופן סדיר, כולן באותו מצב. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, להתייחס למשחק ברצינות, כמו למשחקים הקודמים ובצורה מקצועית. צריך להמשיך לעבוד באותה צורה עד הרגע האחרון והמשחק האחרון של העונה".
"חלק מהמשחקים לא הולכים בצורה שאנחנו רוצים, אבל זה נורמלי לחלוטין", הסביר הסרבי. "הקבוצות מתכוננות מולנו כדי לעצור אותנו. הפרטים הקטנים עושים את ההבדל במשחקים הקשים. אם נותנים לפרטים הקטנים תשומת לב, זה יכול לתת לך את היתרון".
"אני מצפה לדרבי קשה מאוד למרות שניצחנו פעמיים 0:3. במשחק הראשון כבשנו פעמיים בדקות האחרונות – אף אחד מהמשחקים מולם לא היה קל, והתוצאה לא משקפת את זה. מאז תחילת הפלייאוף הם במקום השני מבחינת נקודות, השגנו רק נקודה יותר מהם. לא קל לשחק מולם".
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
לא מקל ראש במשחק. איביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
"כשאתה רגיל לשחק כל החיים שלך מול אוהדים ופתאום אין – זה לא קל, זה לא אותו הדבר. אבל אלו החוקים, ככה זה בכל אירופה. אנחנו צריכים להמשיך לציית לחוקים כדי שנצליח להחזיר את האוהדים למגרשים מהר ככל האפשר".