הפועל תל אביב שקלה לא להופיע למשחק הערב (רביעי, 20:00) בעקבות מכת הקורונה ממנה הקבוצה סובלת, אך שעה לפני שריקת הפתיחה פרסמו במועדון את הרכב הקבוצה והודיעו שיעלו לשחק. האדומים יגיעו לדוחא אחרי שאתמול הודיעו ששחקן בקבוצה נדבק בקורונה. היום התווספו עוד ארבעה נדבקים וביניהם שני שחקני הרכב. המינהלת מסרה בתגובה: "שלחנו להפועל מכתב ונאמר להם בעל פה, אם לשחקנים יש תסמינים אסור להם להופיע למשחק". כמו כן המינהלת מסרה להפועל תל אביב כי אם היא לא תופיע למשחק, יופחתו ממאזנה נקודות.
מוקדם יותר טענו בקבוצה שיש שחקנים נוספים שסובלים מתסמינים וישנו חשש אמיתי מהדבקה המונית. "יש שחקנים שהיו שליליים בבדיקה אתמול, אבל היום בקושי נושמים ומשתעלים. חוסר אחריות לתת לשחקנים חולים לשחק", אמרו בקבוצה. המועדון אף שלח הודעה דחופה לפרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, בניסיון לדחות את המשחק.
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
שחקני הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
הציוץ בחשבון הרשמי, עם הרכב הקבוצה למשחק
אחד הנדבקים הוא הקשר מאור בוזגלו, שאמנם לא חלק פעיל מהסגל מתחילת העונה, אך מתאמן במועדון עם יתר השחקנים. בוזגלו חזר לאחרונה מדובאי ושב להתאמן עם הסגל. "שערורייה", הגדירו במינהלת את התנהלות הפועל וצפוי להתקיים בירור עם הקבוצה והשחקן.
"מדובר בהפרת הוראות הבידוד של שחקן כפי המתחייב בנוהל שנקבע, ייערך בירור", נמסר ממינהלת הליגה ששלחה לקבוצה מכתב רשמי בנושא. הפועל מסרה בתגובה: "בוזגלו חזר מדובאי כבר לפני שבועיים".
בוזגלו עצמו התייחס לעניין: "האמת? טוב להיות שוב בכותרות, זה מרענן, רק חבל שלא בהקשר של גול או בישול. אה... בעצם זה בלתי אפשרי כי לא העבירו אותי בבקרה התקציבית. סבבה לשמש כשחקן אימונים אבל פחות סבבה להיות שק חבטות. אז הנה אני עושה לכם סדר: חזרתי ב-8.12 מדובאי אחרי שנבדקתי ודרך אגב, בזמן הזה גם משלחת של מינהלת הליגה ובית"ר ירושלים היו בדובאי, אבל למה לספר את זה אם אפשר להקליק על הגב של בוזגלו?".
"מה שלא סיפרו לכם זה ששחקן נוער שעלה לבוגרים נדבק (עדיף לא לתת לי לשחק נכון?) כשיש מכת הדבקות בכל הליגה לנוער וכמה קבוצות מושבתות. המצב בטבלה אמור יותר להדאיג מאשר להדביק לי תואר מדביק. חלאס עם הצביעות", הוסיף.
3 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
ייערך בירור. מאור בוזגלו
(צילום: הפועל ת"א)
הפוסט של בוזגלו
אתמול הפועל ת"א הודיעה היום כי אחד משחקניה, אשר נכלל בסגל מול הפועל באר שבע, נדבק. מהמועדון נמסר: "בתיאום עם מינהלת הליגות ומשרד הבריאות, הקבוצה תערוך בדיקות לכלל השחקנים ואנשי הצוות. בשלב זה פעילות הקבוצה תימשך כמתוכנן".
אם אכן יתקיים בסופו של דבר, המשחק יהווה מבחן חשוב לקלינגר ועתידו בקבוצה. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בהנהלה שקלו לפטר את קלינגר עוד לפני המשחק נגד סכנין, אך הוחלט לחכות.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
צרות בצרורות. ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
במקביל, לידור כהן חתם בקבוצה עד לסיום העונה. הקשר שיחק השנה בגורי הגיאורגית ויצטרף לקבוצה רשמית ב-10 בינואר, אז ייפתח חלון ההעברות.
פורסם לראשונה: 09:55, 23.12.20