אחרי שעלתה למקום הראשון בטבלה על חשבונה של מכבי חיפה, מכבי תל אביב תתארח בשבת (19:50) במגרשה של עירוני קריית שמונה ותנסה להמשיך את המומנטום האדיר בליגה - תשעה ניצחונות רצופים.
מאמן מכבי, פטריק ואן לוון, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו מנסים לנצח בכל משחק ונתכונן לכך. אני חושב שהקבוצה מתאמנת היטב בשבועות האחרונים, כך שכל רגע שאפשר להעניק לשחקנים מעט זמן התאוששות – זה מה שנעשה".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
רוצה לראות שוב את האוהדים. ואן לוון
(צילום: AFP)
על חזרת הקהל למגרשים, אמר ואן לוון: "נחמד מאוד שהאווירה סביב המשחקים תשתנה. אולי גם השחקנים ירוויחו מכך שלא יצטרכו לשמוע את המאמנים כל כך הרבה. עבור הקבוצה יהיה טוב לראות את האוהדים שוב באצטדיון, גם במשחק חוץ".
לאחר שהנהלת ההתאחדות אישרה את מתווה מינהלת הליגות בנוגע לכניסת אוהדי חוץ, מכבי תל אביב החליטה כי לדרבי שייערך במחזור ה-26 (בעוד פחות משבועיים) יימכרו כרטיסים רק לאוהדי הקבוצה.

פשיץ' יחזור רק בפלייאוף העליון

חלוץ מכבי, אלכסנדר פשיץ', טרם החלים מקורונה, לא חזר עדיין לאימונים וצפוי לשוב לשחק רק במהלך הפלייאוף. החלוץ כבר החמיץ שלושה משחקים, וצפוי להחמיץ שלושה נוספים.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
פשיץ'. מכבי ת"א תצטרך להסתדר בלעדיו
(צילום: AFP)
פשיץ', שמסיים את חוזהו במכבי ת"א בעונה הבאה ומחזיק באופציה להמשיך עונה נוספת, שיתף לאחרונה את חבריו בקריית שלום במחשבותיו וטען כי הוא שוקל לעזוב בקיץ על מנת לשדרג את עצמו כלכלית. במכבי ת"א הוא מרוויח 400 אלף אירו. מצד שני, כשאוהדי מכבי ת"א פנו אליו הוא טען כי אינו מתכוון לעזוב.
גם יונתן כהן, שנעדר כבר חודש וחצי, צפוי לשוב רק לקראת הפלייאוף העליון. זאת, אחרי שנעשתה טעות בחזרתו המוקדמת. גם דן גלזר לא ישחק בשבת בעקבות פציעה בשרירי הבטן ואנדרה ז'ראלדש בספק.
פורסם לראשונה: 10:16, 11.03.21