מחר זה קורה: מכבי ת"א תארח (רביעי, 20:45) את מכבי חיפה למשחק שיכול להכריע את גורל העונה כולה. התחושה בחיפה היא שהקבוצה מגיעה לראשונה מזה שנים ארוכות כפייבוריטית. נכון שהמשחק מחר בבלומפילד במגרשה הביתי של האלופה, אך עם פער משמעותי של 8 נקודות בפסגת ליגת העל, הירוקים בטוחים שהם יכולים לסגור את הסיפור.
מאמן הקבוצה, ברק בכר, ביקש להישאר עם רגליים על הקרקע. "פייבוריטים? מי שפייבוריטית צריכה להוכיח את זה על המגרש ולא בדיבורים", אמר. "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה ואנחנו מכבדים אותה, יש לנו את המטרות שלנו ונדאג לעשות אותן".
2 צפייה בגלריה
בכר במשחק שני על הקווים
בכר במשחק שני על הקווים
לא רוצה להצהיר הצהרות. בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
"לא חושב שזה נכון להשוות בין מכבי חיפה של העונה לזו של העונה שעברה", הוסיף המאמן. "צריך כמובן לפרגן למרקו בלבול ולצוות שלו שעשו עונה נהדרת והשאירו פה בסיס מצוין. אבל השנה דברים שונים. גם הבאנו שחקנים אחרים".
בחיפה זוכרים היטב את המשחק בסיבוב הראשון שבו הובילו 0:2 בסמי עופר בדקות הפתיחה אך איבדו את היתרון (סיימו ב-2:2) ולא היו רחוקים מלהפסיד. מעבר ליוקרה ולקרב על שלוש הנקודות בחיפה מבינים שיש מחסום פסיכולוגי לקראת המשחק מול הצהובים, אחרי ארבע שנים בהם לא הצליחו להשיג ניצחון על היריבה.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה חוגגים מול סכנין
(צילום: שרון צור)
יחד עם זאת, הירוקים התחזקו מאז המפגש האחרון, בעיקר מנטלית, ומגיעים מעמדה אחרת למשחק מחר. "אנחנו רוחשים כבוד לכל קבוצה מולה אנחנו משחקים. מכבי ת"א קבוצה מצוינת אבל אנחנו מכבי חיפה ולא חוששים משום קבוצה", אמר שחקן בקבוצה.
בכר יקבל חזרה את מוחמד אבו פאני לאחר שנעדר מול סכנין עקב כרטיסים צהובים, גם חוסה רודריגס שנעדר עקב פציעה כשיר, אך בכר מתלבט האם לפתוח איתו או עם עומר אצילי בקישור, כאשר רודריגס זוכה לעדיפות על מנת לשלוט באמצע מול הצהובים.
פורסם לראשונה: 08:20, 26.01.21