שופטת בית משפט השלום בירושלים, מיקה בנקי, דחתה היום (שישי) את עתירת שלושה מראשי ארגון לה פמיליה, שדרשו להורות לבית"ר י-ם להכניסם למשחקי הקבוצה. כזכור, בעקבות התנהגות השלושה, שקיללו את משה חוגג ומשפחתו ברשתות החברתיות, וכן לפני אחד המשחקים, החליטה הקבוצה למנוע מהם את הכניסה.
בנימוקיה להחלטתה כתבה השופטת: "המבקשים לא הוכיחו קיומה של עילת תביעה לכאורה שלפיה הופלו מחמת השקפתם בניגוד לחוק איסור הפליה. המחלוקת בין המבקשים והמשיבים אינה בגדר 'השקפה' אליה התכוון החוק והמבקשים לא הופלו".
2 צפייה בגלריה
לה פמיליה
לה פמיליה
לה פמיליה
(צילום: ראובן שוורץ)
"המבקשים אף לא הוכיחו זכות לכאורה להיכנס ללא סייג לאצטדיון לצפות במשחקי הקבוצה. מניעת כניסת המבקשים למגרש עולה לכאורה בקנה אחד עם חובת המשיבים להבטיח את הסדר הציבורי ושלום הציבור באירוע".
"הדברים מקבלים משנה תוקף כאשר המבקשים בבקשתם עומדים על זכותם לקלל ולהתנהג באופן שיש בו משום הפרה של כללי ההתנהגות באירוע ספורט כפי שנקבעו בתקנות איסור אלימות בספורט (כללי התנהגות באירוע ספורט ודרך פרסומם), תשע"ב-2012 וגם בשל כך אין מקום להורות למשיבים לאפשר את כניסתם".
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
חוגג הגיב לדחיית העתירה: "בטווח הארוך, זהו אחד הניצחונות הגדולים והחשובים בספורט הישראלי בכלל ולבית"ר ירושלים בפרט. הניצחון הזה יאפשר להילחם בגזענות ובאלימות בצורה טובה בהרבה, כזו שתהפוך את מגרשי הכדורגל למקום ראוי עבור ילדים ומשפחות. האהבה מנצחת".