סערה בהפועל תל אביב בעקבות ההחלטה של אחד מבעלי הקבוצה והמנכ"ל, זאב גרינגברג, לזמן לשימוע לפני פיטורים את מורדי דדון, מנהל הקבוצה ב-23 השנים האחרונות.
בשבוע שעבר נערכה שיחת בירור בין המנהל הוותיק לבעלי הקבוצה, אבל אחרי שנדמה היה כי הצדדים חזרו לשגרה נשלח המייל לדדון ובו הזימון לשימוע. סיבת השימוע הנקובה היא קיצוץ במערכת, אבל דדון כבר הפחית 30 אחוז משכרו בשבוע שעבר.
4 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב ומורדי דדון
האחים ניסנוב ומורדי דדון
דדון
(צילום: ראובן שוורץ)
גרינברג פעל על דעת עצמו בזימון לשימוע. חלק מהבעלים טענו כי קראו על כך רק בפרסום ב-ynet ולכן ייתכן כי היום (שלישי) תתקיים פגישה בין הצדדים על מנת לקבל החלטה בנוגע לאפשרות פיטורי המנהל הוותיק.
עומר דמארי, שקיבל הצעה לחתום על חוזה על סך 2,900 דולר לחודש, לא כולל נקודות (2,000 שקל לנקודה), טרם השיב. שחקנים בהפועל תל אביב טענו כי מדובר בחוזה מעליב עבור שחקן כמוהו. דמארי בוחן אופציות אחרות, אך במועדון הבהירו לו כי המטרה היא שימונה לאחר פרישתו לסמנכ"ל.
4 צפייה בגלריה
עומר דמארי
עומר דמארי
שחקנים טענו שמדובר בחוזה מעליב. דמארי
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שהחתימה את הגיאורגי לבאן קוטליה לשנתיים, הפועל תל אביב תחתים שני זרים בנוסף לעמנואל בוטאנג. מדובר בשני שחקני נבחרת פנמה: ארמנדו קופר, שכבר סגר את תנאיו, ועומר בראון.
בגזרה הישראלית, בהפועל ינסו לגשר על הפערים עם עומרי בן הרוש, שיוחתם אם המו"מ איתו יניב תוצאות חיוביות. המטרה העיקרית עבור ראשי המועדון נותרה השארת אוראל דגני, זאת אחרי שהושג סיכום על המשך דרכו של עומרי אלטמן.

יעקב בוזגלו: "אני מתנצל בפני מאור"

גם הסאגה של האדומים מול מאור בוזגלו רחוק מלהסתיים, כשהקשר הגיע למועדון מכתב התראה לפני תביעה אחרי ההודעה שלו על כך שהוא משוחרר למרות שמחזיק בחוזה. מי שעלה להתקפה, בצורה לא מפתיעה, הוא אביו, יעקב בוזגלו.
"למרות ששני מועדונים גדולים הציעו לו סכומים גבוהים יותר, בחר מאור בוזגלו להגיע להפועל תל אביב. האמת היא שאני אשם, ואין לי אלא להתנצל בפני מאור, מירן וילדיהם – הנכדים שלי", אמר בוזגלו האב. "שמעתי את הסיפורים, וידעתי שהפועל ת"א הוא מועדון בעייתי מאוד מבחינת היחס לשחקנים ומוסר התשלומים, לאור כל התהפוכות בשנים האחרונות. לא לשווא דאגתי להחתים את כל ארבעת הבעלים על ערבות אישית. אבל האמת היא שאפילו אני, אחרי כל מה שעברתי בכדורגל הישראלי, הופתעתי לרעה. כזו ביריונות, כזה ניהול שכונתי – טרם ראיתי."
4 צפייה בגלריה
יעקב בוזגלו. רותח
יעקב בוזגלו. רותח
יעקב בוזגלו. רותח
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו מאוכזב
מאור בוזגלו מאוכזב
מאור בוזגלו
(צילום: עוז מועלם)
עוד אמר בוזגלו: "לא יכולתי אפילו לדמיין לעצמי שמועדון יתנהג בצורה מגעילה ומשפילה כל כך, לשחקן שהקריב מעצמו ואף ויתר על שכר כדי לשחק בו. ביטול חד צדדי של הסכם, ועוד עם שחקן פצוע – זהו מהלך מחפיר ערכית, מוסרית ומשפטית. אם לא די בכך, היום דרשו ממנו להחזיר גם את הרכב."
לסיכום כתב בוזגלו: "פרידה מקוממת ומעליבה כמו זו שאנחנו חווים וסובלים היום , ספק אם מתאימה אפילו לליגה למקומות עבודה. קיבלתם שחקן שרצה להגיע אליכם, שהקריב מעצמו. תחזירו אותו בריא ואחר כך נדבר. בוודאי אל תזרקו אותו, בסטנדרטים של המאפיה האיטלקית".