מרקו בלבול הגיע למשחק כשהקבוצה שלו עם אפס נקודות מתחילת הפלייאוף העליון, וקיווה סוף סוף להשיג ניצחון ראשון. מכבי חיפה בהחלט הייתה קרובה לזה עם שערים של ניקיטה רוקאביצה (26), לירן סרדל השווה לצד האדום (54) ומוחמד עוואד החזיר את היתרון (85). עמוק בתוך תוספת הזמן (90+6) פנדל שנוי במחלוקת של גל אראל עזר להפועל חיפה וסיים את המשחק בחלוקת נקודות.
"אני ראיתי ישר שזה לא פנדל", אמר מאמן מכבי חיפה בסיום. "החלטה אכזרית מבחינתנו, היינו טובים יותר והגענו ליותר מצבים. היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם יותר, ברגע שאתה לא מבקיע אתה יכול לקבל מהצד השני משום מקום. אסור לעשות טעויות כאלה, זה חלק מהמשחק. אין לי טענות לשחקנים שלי, הם נתנו כל מה שיש להם, אני גאה בהם אבל איבדנו נקודות יקרות".
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
עדיין בלי ניצחון בפלייאוף. מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
"אני חושב שאי אפשר לקחת את מה שעשינו עד עכשיו", המשיך המאמן. "הכי הרבה גולים בליגה, הקבוצה הכי התקפית. נכון שהתחלת הפלייאוף לא הייתה מספיק טובה, אפילו רעה מאוד. לא לזה פיללנו. לא אשתמש בתירוצים של פצועים ומורחקים, אבל כמו שאמרתי אני גאה בבחורים על העבודה שהם נותנים".
בנוגע לביקורות כלפיו הוסיף: "קודם כל הביקורת היא לגטימית כשאתה לא משחק טוב והתוצאות לא טובות, לגיטימי לבקר. אבל מבקרים גם כשאתה מנצח לצערי וזה ולא מקובל עליי. אנחנו עושים עונה יוצאת מן הכלל, צריך לזכור איפה הקבוצה הייתה לפני שנה. לזכור שיש הרבה שחקנים מהנוער, שחקנים שזו העונה הראשונה שלהם ומכבי חיפה נאבקת על תואר". לסיום אמר כי הוא ישמח להישאר ולהמשיך על הקווים בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שהיה מרוצה מהתיקו, הוא מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "אני שמח שהצלחנו לחזור. חושב שמכבי חיפה הייתה טובה יותר במחצית השנייה. שמח מאוד על האופי, רצינו לנצח בשביל אוהדים שיהיו מאושרים. חושב שגם לא להפסיד זה בסדר". לגבי הפנדל, הוסיף: "השריקה הייתה אינסנקטיבית. זה היה נראה ונשמע ככה".
אופיר מזרחי, שעליו נעשתה העבירה התייחס גם הוא לביקורת כלפי החלטת השופט: "עשיתי תנועה לעומק וניסיתי להשתלט על הכדור. הרגשתי מגע ברגל, הוא הפיל אותי. חד משמעית הפיל אותי עם כף היד".
בסיום פרצה קטטה המונית בין מחנות האוהדים בסמוך לאצטדיון קרית חיים, כאשר מספר רכבים ניזוקו מאבנים שנזרקו על ידי מחנות האוהדים. ניידות שהוזעקו למקום הפרידו בין האוהדים במשך דקות ארוכות.