עכשיו זה רשמי: הקשר הניז'רי, עלי מוחמד (25), חתם היום (שלישי) במכבי חיפה לשלוש השנים הקרובות. האלופה תהפוך לקבוצתו השלישית בישראל של מוחמד אחרי בית"ר ירושלים ומכבי נתניה.
מוחמד, לו 27 הופעות במדי נבחרת ניז'ר, נחת אתמול בישראל עם משפחתו ועבר את הבדיקות הרפואיות. השחקן יצטרף באופן מיידי לאימוני הקבוצה. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי של הירוקים: "אני שמח להצטרף למכבי חיפה, אחד המועדונים הגדולים בישראל. למזלי קיבלתי את ההזדמנות, אני מצפה לפגוש את הקהל המדהים של המועדון הזה ואעשה הכל לגרום להם שמחה".
2 צפייה בגלריה
מוחמד
מוחמד
נחת כבר בישראל. מוחמד
(עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד במדים הירוקים
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
המנהל הספורטיבי של חיפה, גל אלברמן אמר: "אנחנו שמחים על צירופו של עלי מוחמד. איכותו כשחקן וכאדם תוסיף המון למגרש ולחדר ההלבשה של הקבוצה. מאחלים לעלי המון הצלחות בירוק".
לפני שנתיים משה חוגג צירף את מוחמד לבית"ר ממכבי נתניה תמורת 1.8 מיליון דולר על 60 אחוז מכרטיסו ועורר סערה גדולה בקרב חלק מהקהל, שלא היה מוכן ששחקן עם השם מוחמד ילבש את המדים של הקבוצה. בסופו של דבר נערכה סולחה והוא הונף על כתפי האוהדים באימון הפתיחה. בית"ר היתה חייבת לחיפה 900 אלף דולר על העברת ירדן שועה. בעסקת מוחמד החוב נסגר, וחיפה שילמה עוד חצי מיליון דולר להשלמת העסקה.
בשתי העונות שלו בצהוב-שחור, הוא רשם 70 הופעות, בהן כבש ארבעה שערים ובישל ארבעה נוספים. הקשר, כאמור, יחזק את הסגל של ברק בכר ואמור להפוך לאחד הברגים המרכזיים של האלופה בעונה הבאה.