והדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות בכיכר רבין
(צילום: טל שחר, ראובן שוורץ)
"עברנו עונה הזויה. עונה הזויה פרטנית לכל אחד מאיתנו, קרו פה דברים מטורפים ולא נשכח אותה. זו עונה ששברנו בה שיאים, שנעצרה בשל הקורונה והיה את ולדימיר איביץ' שלא סטה מהדרך. זו כמו רכבת שממשיכה לדהור ומי שנופל ממנה, נופל וזה מוציא מאיתנו את המיטב". קפטן מכבי ת"א, שרן ייני, שחגג אליפות חמישית בקריירה, תיאר מנקודת הזווית שלו את מה שעבר עליו העונה.
שחקני מכבי ת"א חגגו דקות ארוכות על הדשא, עם חולצות האליפות החדשות, ערכו סיבוב הקפה עם דגלי מכבי וישראל, פתחו שמפניות, רקדו ובעיקר צילמו תמונות למזכרת. צלחת האליפות תוענק לקבוצה רשמית ביום רביעי נגד בית"ר ירושלים. שחקני מכבי היו די תמימי דעים כי דן גלזר הוא שחקן העונה, אחריו דיברו על אייל גולסה, שהציג את השנה הטובה ביותר שלו מזה המון זמן.
הכל על האליפות של מכבי ת"א:
6 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות
שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות
שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות
(צילום: עוז מועלם)
6 צפייה בגלריה
מכבי ת"א חוגגת
מכבי ת"א חוגגת
"עונה הזויה". שחקני מכבי ת"א מאושרים
(צילום: עוז מועלם)
גם איביץ' וגם שחקנים נוספים במכבי ביקשו לדבר על שני שחקני הקבוצה שנמצאים תחת חקירה בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". המאמן הסרבי אמר: "האליפות הזאת מגיעה גם להם. הם עבדו קשה והם חלק ממנה. ברור שאנחנו לא מרוצים מכך שהם לא איתנו, אני מקווה שבקרוב מאוד הם שוב יוכלו להיות חלק מהקבוצה". איתי שכטר הוסיף: "האליפות שייכת לשני שחקנים חשובים שאני מאוד אוהב אותם. אני מוסר להם נשיקות וחיבוקים, מקווה שהם יחזרו אלינו כמה שיותר מהר".
6 צפייה בגלריה
שער מדור הספורט של "ידיעות אחרונות", הבוקר
שער מדור הספורט של "ידיעות אחרונות", הבוקר
שער מדור הספורט של "ידיעות אחרונות", הבוקר
שחקנים במכבי משוכנעים כי איביץ' יסיים את דרכו בעוד שלושה משחקים. אתמול הם שברו עם המאמן את הדיסטנס, כשהקפיצו אותו לאוויר והשפריצו עליו שמפניות ומים. "אלו היו שנתיים נהדרות", העניק איביץ' רמז עבה לגבי עתידו. "אנחנו יכולים להיות מסופקים עכשיו וליהנות מהרגעים האלה. זה מגיע לכל האנשים במועדון".
החגיגות בחדר ההלבשה
על האליפות של הקבוצה שלו, אמר: "היינו הקבוצה הכי טובה העונה, מה שעשינו עד עכשיו היה מדהים. גם בשנה שעברה עשינו עונה מדהימה. השחקנים עשו עבודה נפלאה. הם עבדו שנה שלמה, כל יום, בשביל המטרה הזו. גם השחקנים שלא איתנו ברגע הזה. זה לא קל לשחק ברמה הזו במשך שנתיים. כל קבוצה מגיעה נגדך ורוצה לנצח אותך, להוריד אותך. מצאנו את הדרך לגרום לכולם להיות גאים. הרבה כבוד מגיע לבעלים שלנו שנמצא רחוק, הוא בחור נהדר. אני בטוח שהוא צפה בכל המשחקים שלנו והיום במיוחד. ברכות, מיץ', על עוד תואר ואני מאחל לך הרבה תארים בעתיד".
6 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מניפים את ולדימיר איביץ'
שחקני מכבי תל אביב מניפים את ולדימיר איביץ'
איביץ' על הכתפיים. רמז על עזיבה
(צילום: עוז מועלם)
על החגיגות של השחקנים יחד איתו, הוסיף: "עכשיו אני מרשה להם. מאושר בגללם ושמח שהוכיחו שהם חזקים. פנטסטי - זו המילה שהייתי בוחר לעונה הזו, ועבודה קשה. מקווה שנישאר בלתי מנוצחים בשלושת המשחקים שנותרו לנו".
הקפטן ייני, שחגג אליפות שנייה ברציפות בפעם השנייה בקריירה שלו, הסביר: "לקחת אליפות בדרבי זה מדהים. אנחנו מאוד מכבדים אחד השני ומפרגנים לשחקנים בתפקידים שלנו. דוחפים אחד את השני". אבי ריקן חגג את התואר ועל הדרך פרסם באינסטגרם, שימשיך לעונה נוספת: "בוקר אליפות. גם תואר וגם נשאר לעונה נוספת. רעב מתמיד. #יש אליפות".
6 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת אליפות
מכבי תל אביב חוגגת אליפות
שחקני מכבי בטירוף, רגע אחרי שריקת הסיום בדרבי
(צילום: עוז מועלם)

טיבי מירר בבכי: "השער מוקדש לאבא שלי"

האירוע המרגש אתמול היה השער של איתן טיבי, שהחל לאחריו למרר בבכי. טיבי הקדיש את השער לאביו שהלך לאחרונה לעולמו, ועבורו מדובר באליפות שביעית בקריירה. "מאוד התרגשתי לחזור אחרי ארבעה חודשים שלא שיחקתי. כן, לצערי הרב אבא לא נמצא, אבל הוא רואה הכל והשער הוקדש לו".
"במכבי, לא משנה מי משחק, רואים שזו קבוצה מאוחדת, מגובשת עם מטרה לנצח בכל משחק. אנשים צריכים להיות עם אמונה מאוד גדולה להאמין בדרך וללכת איתה עד הסוף. זה מה שעושה את השינוי אצל שחקנים לפי דעתי בסופו של דבר. איביץ' ידע להרים את השחקנים, כי לאף אחד אין מקום מובטח. אני מאמין בעבודה קשה, לא בכך שאנשים או מקורבים צריכים לדבר בשמי. יש לי פה ואני יודע טוב מאוד לדבר".
6 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
טיבי דומע אחרי השער. "רגע מרגש"
(צילום:עוז מועלם)
מבקיע השער השלישי, איתי שכטר, חגג אליפות שלישית בקריירה: "הבנתי שנזכה בתואר דרך המשחקים שלנו מול מכבי חיפה, שעשתה עונה ענקית. בעוצמות, אנחנו מעל הליגה. באיכויות, אנחנו עוד צריכים להשתפר. איביץ' אחראי על המקהלה. מהיום הראשון הוא דורש בכל אימון ומשחק. יש לו דרך והוא לא זז מטר. שחקנים יכולים להתלונן מדי פעם על דקות משחק, אבל כולם יודעים שזה מקצועי. הוא בא לנצח, לפעמים לא בדרך הכי מדהימה, אבל הוא רוצה שלוש נקודות. קל להתחבר לכזה בן אדם".
השוער דניאל טננבאום, ששובר שיאים עם שמונה ספיגות בלבד עד כה העונה, סיכם: "מהמשחק הראשון שהגעתי למכבי ידעתי שכשאקבל הזדמנות - אצטרך להיות מוכן. עכשיו נראה לי שאנשים מכירים אותי, יודעים מה אני יכול לעשות בשער. מקווה ורוצה להישאר. מאמין שאפשר לספוג פחות שערים בעונה הבאה".