בעוד יומיים מכבי תל אביב תפגוש את הפועל תל אביב לדרבי שייערך באצטדיון בלומפילד (שבת, 21:00), כשהבשורה היא ש-5,000 צופים צפויים להיות ביציעים לאחר שאושרה באופן רשמי הגדלת כמות הקהל.
האלופה הודיעה שתחלק 500 כרטיסים, 10 אחוז מכלל התכולה, לאוהדי היריבה. המשמעות היא שהופעתו של משה פרץ, שהייתה אמורה להתקיים באותה שעה, נדחתה ל-1 באפריל ובחברת היכלי הספורט הודיעו: "אחרי מאמצים רבים של כלל הגורמים להגיע להבנות בנושא הושגה הסכמה בדבר דחיית המופע של הזמר משה פרץ אשר היה אמור להתקיים במוצ"ש הקרוב. המופע נדחה עקב אילוצים של נבחרת ישראל בכדורגל לקראת מוקדמות מונדיאל 2022 אשר הובילו להקדמת משחק הדרבי התל אביבי".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
בהיכלי הספורט הודיעו שכפיצוי על דחיית המופע כל כל רוכשי הכרטיסים יזכו בהזמנה לאחד ממשחקי נבחרת ישראל.
עוד לפני הבשורה על הגדלת הקהל, מאמן מכבי פטריק ואן לוון, שנמצא ברצף של עשרה ניצחונות ליגה, התייחס לקהל שצפוי לעודד מהיציעים: זה משחק שיש בו יותר עניין כי מדובר בדרבי וגם במשחק הזה יהיו לנו אוהדים ביציע, כך שזה הופך ליותר מעניין עבור השחקנים לפגוש ולחוש שוב את האוהדים".
ההולנדי המשיך: "הרגשנו היטב את 750 האוהדים שהגיעו לקריית שמונה. אני חושב שאם יהיו יותר אוהדים צהובים ביציעים כך האווירה תהיה טובה יותר".
2 צפייה בגלריה
ואן לוון על הקווים
ואן לוון על הקווים
מרוצה מהשחקנים שלו. ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
הדרבי בסיבוב הראשון היה המשחק השני של ואן לוון על הקווים בו הצהובים ניצחו 0:3 קליל. אז האדומים היו במשבר עמוק ולפני המהפכה שנעשתה בסגל.
למרות היכולת המשופרת של הפועל, המאמן הצהוב מאמין בשחקניו: "השחקנים כעת מבינים יותר את המחשבות והרעיונות שלי על הכדורגל והם מיישמים אותם יפה. אני חושב שזה סגנון משחק שמתאים למכבי וסגנון שגם האוהדים שלנו אוהבים כי הם רואים את השחקנים לא רק משחקים בקצב גבוה אלא גם משחק הגנה טוב מאוד".