איזה לילה עגום, קשה ומתסכל עבר על אנשי ושחקנים מכבי חיפה לאחר ההפסד הדרמטי אתמול (רביעי) למכבי ת"א (2:1), שחזרה במלוא העוצמה למאבק האליפות.
חיפה הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יסדר לה פער של 11 נקודות בפסגה, כזה שהיה מקרב אותה מאוד לאליפות, כשגם תיקו היה שומר על הסטטוס קוו, לא רע בכלל, אך על הפסד לא חשבו במועדון.
3 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
בחיפה עדיין לא מאמינים. חוסה רודריגס בסיום
(צילום: עוז מועלם)
הצהובים הגיעו למשחק בסגל חסר, ללא יונתן כהן ודור פרץ, ועם דן גלזר ואלכסנדר פשיץ', שרק חזרו מפציעות ולא היו כשירים ל-90 דקות. אך הדבר לא עזר לירוקים, שרשמו הפסד שלישי העונה (הפועל כפ"ס והפועל חיפה).
חיפה סיפקה מחצית ראשונה נהדרת, אך לא הייתה תכליתית. היא אמנם עלתה ליתרון אך ספגה כעבור שלוש דקות בלבד וסיימה מחצית בשליטה מוחלטת בתיקו 1:1 בלבד.
בחצי השני הכל התהפך, הצהובים שלטו וחיפה התגוננה יותר ויותר, וברק בכר מצידו כבר רצה לשמור על התיקו, אך החילופים שלו, שכללו הוצאת שחקנים כמו דולב חזיזה (הצטיין במחצית הראשונה) ומוחמד אבו פאני והכנסתם של טאלב טואטחה, שמתן חוזז עבר אותו בקלילות לפני שהוכשל ברחבה, לא עבדו ויש למאמן חלק נכבד בהפסד.
הפנים של שחקני חיפה אמרו הכל בסיום. הלם מוחלט, אווירה קשה מאוד בחדר ההלבשה, בכר היה מסוגר בתוך עצמו והפנים שלו במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד הסבירו עד כמה הוא מאוכזב.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ביקורת על ניהול המשחק והחילופים שביצע. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים שוב כשלו מול מכבי ת"א, הספירה השלילית נמשכת כאשר הם סופרים למעלה מארבע שנים ללא ניצחון ליגה מול האלופה.
יחד עם זאת, בחיפה מנסים לאסוף את השברים ושחקן בקבוצה אמר: "ברור שאנחנו מאוכזבים, פישלנו ברגע האמת. כולם מאוכזבים ושבורים מההפסד אך צריך להבין שזה משחק על שלוש נקודות ולא מעבר. אנחנו צריכים להרים את עצמנו. יום ראשון יש לנו משחק מול כפ"ס שאנחנו חייבים לנצח, אסור לשכוח, אנחנו מקום ראשון עם פער של חמש נקודות, אז עדיין צריך להכניס הכל לפרופורציות".
מעבר לביקורת על החילופים של בכר, גם טואטחה ספג ביקורת על היכולת שלו. ניקיטה רוקאביצה, מלך שערי הליגה, כבר מספר משחקים נעלם מהדשא ובקבוצה מתקשים להבין מה עובר על החלוץ, שהרבה פחות מורגש לאחרונה לעומת פתיחת העונה האדירה שלו.
3 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' מכשיל את מתן חוזז
בוגדן פלאניץ' מכשיל את מתן חוזז
אחד היה חלש, אחד נפצע ושניהם פישלו ברגע האמת. טואטחה ופלאניץ'
(צילום: עוז מועלם)
בוגדאן פלאניץ', שהכשיל את חוזז וגרם לפנדל, נפצע והבוקר יבדקו בחיפה את חומרת פציעתו. במועדון מקווים שלא מדובר בפגיעה רצינית.