מכבי תל אביב תפגוש מחר (שני, 20:45) את הפועל תל אביב לדרבי הראשון של העונה. פטריק ואן לוון שתפס את מקומו של יורגוס דוניס על הקווים, דיבר על ההכנות למפגש המסקרן. "היה לי זמן לשתף אותם ברעיונות שלי", סיפר ההולנדי. "זה משחק שצריך להתייחס אליו לא על סמך המיקום בטבלה, אלא על סמך היריבות בין הקבוצות, שכמובן הופכת את המשחק למעניין ועם קצת יותר רגשות ממשחק מול קבוצה אחרת".
על ההשפעה של דרבי בלי קהל: "מבחינת השחקנים, חבל שהם לא יוכלו לשמוע את האוהדים במהלך המשחק, במיוחד בדרבי שזה משחק שתמיד משוחק לעיני אצטדיון מלא".
1 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: ראובן שוורץ)
גם איתן טיבי דיבר על התקופה האחרונה שעוברת על הקבוצה: "פתחנו את העונה עם פטריק ככה שאנחנו יודעים מה הדרישות שלו מאיתנו. אנחנו צריכים לעשות הכל בכדי להדביק את הפער". הבלם המשיך: "דרבי הוא אף פעם לא משחק קל ומן הסתם לא בסיטואציה ששתי הקבוצות נמצאות בה. זה משחק בעל חשיבות גדולה ולא קל בכלל. מן הסתם היינו מאוד שמחים אם היה קהל, אבל אין מה לעשות, כבר התרגלנו".
חלק משיתוף הפעולה הרפואי בין מכבי ת"א והמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), כוכבי העבר של הצהובים צביקה רוזן ואורי סלימן, הגיעו למרכז הרפואי בכדי מנת להתחסן כנגד קורונה במסגרת מבצע החיסונים שהחל היום במקום.