מכבי חיפה משלימה את הכנותיה לקראת המשחק הראשון שלה העונה במוקדמות הליגה האירופית שיתקיים מחר (רביעי, 20:00), מול ז'ליינזצ'אר הבוסנית. כזכור, הבוסנים הגיעו ארצה לפני שבועיים אך עקב מספר שחקנים שחלו בקורונה המשחק נדחה. מי שיגיע לישראל הערב, הוא הקשר חוסה רודריגס, אקס מכבי ת"א, שסיכם בקבוצה. חיפה הודיעה רשמית כי הושג סיכום כספי והחתימה הסופית תהיה לאחר קבלת השחרור מקבוצתו מלאגה ובדיקות רפואיות.
רודריגס גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד ואף רשם ארבע הופעות במדי הבלאנקוס. במהלך הקריירה שיחק בדפורטיבו לה קורוניה, מיינץ, מכבי תל אביב, פורטונה סיטארד מהליגה ההולנדית, גלאטסראיי ובעונה החולפת שיחק בפואנלאבראדה מהליגה הספרדית השניה.
2 צפייה בגלריה
ינחת הערב. רודריגס
ינחת הערב. רודריגס
ינחת הערב. רודריגס
(צילום: עוז מועלם)
כמו כן, החלוץ מוחמד עוואד האריך חוזהו בקבוצה לשלוש שנים נוספות ובמסגרת ההסכם ביקש לצאת להשאלה. הוא יושאל ללך פוזנן הפולנית שתקבל אופציית רכישה. עוואד צפוי להמריא לפולין ביממה הקרובה ולחתום בקבוצתו החדשה, בכפוף לבדיקות רפואיות ולסיכום סופי בין המועדונים על השאלתו.
"לא קל לעזוב מקום שגדלת בו ושיחקת מעל 10 שנים", אמר החלוץ. "התלבטות לא קטנה. בחרתי לצאת לאתגר חדש ואעשה הכל להצליח ולהמשיך לייצג את מכבי חיפה".
2 צפייה בגלריה
מוחמד עוואד חוגג
מוחמד עוואד חוגג
דך חדשה. עוואד
(צילום: גיל נחושתן)
עוד קודם, הירוקים הספיקו להתחזק השבוע בבלם הסרבי בוגדאן פלאניץ', שערך אמש אימון בכורה ונרשם בסגל למשחקים באירופה. כושר המשחק של הסרבי לקוי ושיתופו מוטל בספק. בחיפה ינסו לקדם את המגעים עם טאלב טואטחה ובמועדון סימנו את המגן כאחד השחקנים המרכזיים ברשימת הרכש.