"מה נשאר לעשות אחרי תיקו כזה? לחייך, להרים את השחקנים ולהבין שהדברים תלויים בנו". הדובר: מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, שדווקא לא לקח ללב יותר מדי את ה-1:1 הדרמטי של קבוצתו בקריית שמונה. הירוקים יודעים כי ההכרעה על זהות האלופה תוכרע ביום ראשון - במחזור הנעילה. מכבי חיפה תארח את הפועל ב"ש וניצחון יבטיח לה את התואר, כמו גם מעידה של מכבי ת"א מול אותה קריית שמונה.
"יש לנו ביום ראשון משחק שאנחנו צריכים לנצח אותו ולהיות אלופים", המשיך בכר. "היינו חותמים על זה בתחילת העונה ונצטרך לבוא ולעשות את זה". על המשחק מול קריית שמונה, אמר בכר: "אתה מוביל 0:1 במגרש קשה והיה צריך לשמור על התוצאה עוד דקה. תן לאמנגה עוד 100 בעיטות והוא לא כובש. זה מזכיר לי את האליפות הראשונה שלי בב"ש, שזכינו במשחק האחרון. אחרי כל כך הרבה זמן בלי אליפות, כנראה שזה צריך להיות קשה ומתוק. אנחנו נעשה את זה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
לא מודאג יותר מדי. בכר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
ההכרעה עברה למחזור הנעילה. דוניו
(צילום: עוז מועלם)
"איבדנו פה הזדמנות לקחת אליפות, אבל לשמחתנו יש עוד אחת. בבית, מול 30 אלף אוהדים. נעשה את הסוויץ'. נכון שזה לא קל, אבל יש לנו עוד יום להתאושש ונבוא הכי טוב שאפשר", המשיך המאמן הירוק. "אני לא אומר את זה סתם, אלא כי אני יודע שזה מה שיהיה, וזה יהיה יותר מתוק. אני בטוח שביום ראשון ונשלים את המלאכה. אנחנו ניקח אליפות וזה יקרה ביום ראשון".
בכר סיכם: "אם לא הגול הזה, אנחנו עכשיו חוגגים. זה כמו הפסד, אבל כל פעם שהיינו עם הגב אל הקיר נתנו משחקים עוצמתיים. נשאר משחק אחד, אין ברירה".
מאמן קריית שמונה, קובי רפואה, סיפר: "לפני המשחק שאלו רק כמה נחטוף, אבל בסדר, החזרנו במגרש. יש פה קבוצה שמתאמנת ועובדת קשה. אני גאה בבחורים האלה. חודשיים הם יודעים שאני לא ממשיך, בקבוצות מסוימות חדר ההלבשה מתרסק במצב כזה. השחקנים האלה נותנים 200 אחוז בכל אימון, שאפו להם".