אחרי התבוסות שספגה במשחקים האחרונים, כולל ההפסד אתמול (שלישי) 3:1 למכבי חיפה, המשחק החמישי ברציפות שהפועל ת"א לא מנצחת, בקבוצה כבר מתחילים להתעסק בעונה הבאה, ובעיקר חוששים כיצד ישרדו בעונה שככל הנראה תחל ללא קהל.
תקציב שכר השחקנים של הפועל נאמד העונה בכ-13 מיליון שקלים. אם מורידים שחקנים שהוצאו מחוץ לסגל, ובהתחשב במתווה הקיצוצים שנחשף ב-ynet, ההערכה היא כי התקציב יירד לתשעה מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
שרון ואיציק ניסנוב
שרון ואיציק ניסנוב
לא יהיה קל בעונה הבאה. שרון ואיציק ניסנוב
(צילום: ראובן שוורץ)
מתברר כי נזקי הקורונה הובילו לכך שמאיר תושב, אחד הבעלים המשמעותיים במועדון, העביר לקופת המועדון תקציב של 2.5 מיליון שקלים, אולם לקראת העונה הבאה תיתכן בעיה כלכלית.
אחת הבעיות המשמעותיות הם חוזים גבוהים לקראת העונה הבאה. בין היתר מתברר לראשונה כי גם ניסו אביטן מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אותו יצטרכו לשלם במקביל לניר קלינגר, אליו יש להוסיף חוזים כבדים של שחקנים שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות כמו אחמד עאבד, רועי זיקרי ורז כהן.
גם קלינגר עצמו יאלץ לקצץ באופן משמעותי בשכרו במידה שירצה להישאר, יחד עם שחקנים כמו אוראל דגני ועומרי אלטמן, בזמן שעומר דמארי למשל לא יקבל הארכת חוזה.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
יצטרך לקצץ אם ירצה להישאר. ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות ניסיונות להציג מצגים אופטימיים מצד הבעלים, ישנו חשש מצד חלק מהם, כשלמשל זאב גרינברג מגודר בהשקעה של עד 2.5 מיליון שקלים לקראת העתיד של הפועל תחת הבעלים הנוכחיים במידה שלא יהיה קהל בעונה הבאה, כשכרגע נראה שזו תהיה גם המציאות בשטח.
"אנחנו עוברים תקופה עם הרבה עליות ומורדות", אמר קלינגר אחרי ההפסד לחיפה, כשההגנה של הפועל הפכה לגרועה בליגה מלבד האחרונה הפועל רעננה עם 46 ספיגות. "אנחנו כעת בתקופה פחות טובה, אין מה להסתיר. מאמין שנוכל להציג את הכדורגל של תחילת הפלייאוף".