מכבי חיפה השלימה שבוע מושלם מבחינתה. אחרי ה-0:3 על קריית שמונה, הגיע אתמול 0:3 מרשים בדוחא מול בני סכנין והפרס: מקום ראשון בליגת העל.
הראש של הירוקים כעת נמצא במשחק ביום שני מול הפועל ת"א ובמועדון מרוצים מג'וש כהן (שרשם משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה) וצמד המגנים, רז מאיר וסאן מנחם, שהצטיינו אתמול ימשיכו לקבל את הקרדיט מברק בכר.
3 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי חוגג עם דולב חזיזה
צ'ארון שרי חוגג עם דולב חזיזה
ניצחון שלישי רצוף. שרי וחזיזה
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
מנחם חוגג
מנחם חוגג
מחמאות גדולות. מנחם
(צילום: ראובן שוורץ)
הצמד הותיר על הספסל את ארנסט מאבוקה וטאלב טואטחה, שהיו אמורים להיות המגנים המובלים של חיפה, אך במועדון הבהירו: "לא שמות משחקים אצל ברק בכר". מנחם מסיים את ההסכם בסיום העונה ובמועדון הירוק מתכוונים להיפגש איתו בקרוב ולהציע לו חוזה חדש לשלוש עונות עם סעיף יציאה לחו"ל.
בחיפה מקווים לא לעצור כעת ושחקן בקבוצה אמר לאחר הניצחון אתמול: "השלמנו שבוע נהדר, השגנו ניצחונות לא פשוטים בכלל. אנחנו צריכים למנף את השבוע האחרון ולהמשיך הלאה ולהתקדם. אסור לנו לעצור".
3 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
"שמות לא משחקים אצלו". בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
היכולת של דולב חזיזה בשבוע האחרון גורמת לסיפוק רב בצוות המקצועי. הקשר, שפתח את העונה לא טוב, השתפר מאוד ובכר מאוד מרוצה מההשקעה והיכולת שלו. הרצף של ניקיטה רוקאביצה, שכבש ב-12 משחקים רשמיים, נעצר אתמול והחלוץ נראה מעט מאוכזב. בסביבתו אמרו: "הוא יתחיל רצף חדש מול הפועל ת"א". בחיפה מקווים להתקדם עם נושא הארכת החוזים של רוקאביצה וצ'ארון שרי.