הבשורה החיובית היחידה שהייתה להפועל באר שבע אמש (שבת), הגיעה זמן קצר לאחר ההפסד 2:0 למכבי תל אביב, במשחק הראשון של אלוף האלופים. הקבוצה הודיעה על סיכום עם החלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודלו לשנתיים, ומסרה כי הוא צפוי להגיע לישראל בסוף השבוע ולחתום על החוזה, לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.
בשנים האחרונות הוחתמו בב"ש שלושה חלוצים גדולים, שבדיעבד לא נחשבו להצלחה גדולה. לוסיו הברזילאי שרד חצי עונה, תומאס פקהארט הצ'כי עזב לאחר שנה אחת וחוסה אנחל קאריו הספדי עזב אחרי חודשיים בלבד. בקבוצה תולים תקוות רבות באגודלו, שצפוי להיכנס לנעליו הגדולות של בן שהר שעזב לאפואל ניקוסיה.
1 צפייה בגלריה
סבג מול גלזר
סבג מול גלזר
לא מודאגים. נאור סבג, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
במועדון לא התרגשו מההפסד אתמול, והסבירו שמדובר בסך הכל במשחק הכנה ראשוני, והם החלו להתאמן רק שבוע וחצי קודם לכן. בניגוד לפעמים קודמות, ההחלטה של יוסי אבוקסיס לפתוח עם שלושה בלמים לא הוכיחה את עצמה. כניסתם של תומר יוספי, איליי מדמון ודוד קלטינס שיפרה במעט את מצב הקבוצה במחצית השנייה, אבל ההרחקה של איתמר שבירו הקשתה עליה לחזור. שבירו חתם ביום שישי האחרון על חוזה לשלוש עונות, כשמטרתו היא להילחם על מקום בקבוצת נעוריו. בפעמים הקודמות זה הסתיים בהשאלה לקבוצות אחרות, ובמועדון הסבירו את ההרחקה שלו כתוצאה של "עודף מוטיבציה מהחזרה לסגל".
בסך הכל בבאר שבע לא מודאגים יותר מדי מהיכולת ומודעים לכך שסגל הקבוצה יהיה שונה מזה שעלה אתמול בטדי. שלושת הזרים שהמשיכו משנה שעברה - ז'וז'ואה, מיגל ויטור ואלטון אקולטסה, עתידים לסיים את הבידוד בעוד כשבוע ויהיו חלק משמעותי. בנוסף לאגודלו, בקבוצה בונים על החתמת קשר אחורי זר. סינטיהו סלליך שחתם בשבוע שעבר ולא היה בכושר למשחק, צפוי להצטרף ולהיכלל בסגל לגומלין שייערך ביום חמישי. בקבוצה מחכים לתשובות בנוגע למצבו של אנתוני וארן, שמתלונן על חולשה ועבר בדיקות רפואיות מקיפות.
הבלם איתן רצון חתם לחמש עונות בהפועל באר שבע. רצון: "אני מודה למועדון הכדורגל הפועל עכו על השנה הנפלאה שהייתה לי אצלם. אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל באר שבע ומקווה להוכיח את עצמי כמה שיותר מהר".
בינתיים צומצמו היריבות האפשריות של ב"ש לקראת ההגרלה מחר (14:00), כשמחזיקת הגביע עשויה לפגוש את אחת מהשלוש: שקופי (מקדוניה), לאצ'י (אלבניה) או דינאמו באטומי (גאורגיה). לאצ'י כבר פגשה את ב"ש בעונה שעברה והקבוצה הישראלית הצליחה לעבור אחרי 1:2 בסיכום המשחקים.
פורסם לראשונה: 08:00, 09.08.20