יממה לאחר שהשיגו ניצחון 2:3 ביתי על הפועל רעננה, בו חזרו מפיגור 2:0, במ.ס אשדוד כבר מתחילים להתכונן לעונה הבאה. שלוש הנקודות שהשיגו חילצו את השחקנים של רן בן שמעון ממאבקי התחתית ככל הנראה באופן סופי, מאחר שהפער מהקו האדום עומד כעת על 10 נקודות.
הצוות המקצועי החמיא לשחקנים שידעו לחזור למשחק. את מרבית הקרדיט קיבלו המחליפים, ביניהם שני שחקני קבוצת הנוער, מור עדרי ועוז בילו. האחרון אף בישל את שער הניצחון. למפנה תרם לא מעט שלומי אזולאי, שהיה בספק להתמודדות, אבל שולב כמחליף והיה מהגורמים למהפך.
3 צפייה בגלריה
ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן מתכנן את העתיד
(צילום: אבי רוקח)
3 צפייה בגלריה
מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד
דין דוד כבש את שער הניצחון
(צילום: אבי רוקח)
אזולאי, שבישל את השער השני אותו כבש שגיב יחזקאל, אמר לאחר המשחק: "אני שמח שנכנסתי במחצית ועזרתי לקבוצה לנצח. ידענו שרעננה יסתגרו ויילכו אחורה, אבל נלחמנו כמו קבוצה של גברים. הראינו אופי וניצחון בדקה ה-90 זה הכי מתוק שיש".
בתוך כך, באשדוד יגישו בימים הקרובים הצעה להארכת חוזה גם לאזולאי וגם לקשר הגנאי סמואל אלאבי, עליו בונים במועדון למכירה עתידית.

לחמן: הסיפור עוד לא גמור"

אכזבה קשה בנועלת הטבלה הפועל רעננה לאחר ההפסד אותו הגדירו "פספוס ענק", בעיקר לאחר שהובילה 0:2. לצד זה מי שניסה לשדר אופטימיות הוא המאמן אייל לחמן שערך הופעת בכורה על הקווים וביקש שלא להיכנס למרה שחורה.
״אין עכשיו מקום למילה 'כואב', צריך להסתכל קדימה", אמר המאמן. "היו במשחק הזה דברים טובים ואני חושב שהתכוננו בצורה חכמה. עשר הדקות הראשונות היו פחות טובות, אבל עם שיטת משחק חדשה זה דבר שנלקח בחשבון. לאחר מכן שיחקנו מצוין, ה-0:2 יכול היה להיות גם 0:3".
3 צפייה בגלריה
הפועל רעננה
הפועל רעננה
אייל לחמן
(צילום: אבי רוקח)
המאמן גם התייחס לחילופים שביצע: "בחלק האחרון של המשחק, יכול להיות שהיינו צריכים ללכת אחרת, עם גוון התקפי ולא עם גוון הגנתי". לשחקנים אמר: "אני גאה בכם ומבקש שתרימו את הראש, הסיפור עוד לא גמור. לימדתם אותי שיש עם מי לצאת למלחמה".
מי שלקח קשה את המצב היה הבעלים, אשר אלון, שעזב את היציע קצת לפני שריקת הסיום ולא נכנס לחדר ההלבשה.