כשבוע אחרי עזיבתו הפתאומית של אלישע לוי, מי שצפוי להחליף אותו על הקווים בבני יהודה הוא ניר ברקוביץ'. המאמן סיכם את תנאיו במועדון לעונה אחת, ויעזוב את מכבי אחי נצרת אותה אימן, ואשר לפי הודעת הכתומים נתנה את ברכתה למהלך. זו תהיה הקבוצה הראשונה שאותה הוא יאמן בליגת העל.
ברקוביץ בן ה-37, הספיק לעמוד על הקווים בין השאר בהפועל ראשון לציון, הפועל רמת גן ואום אל פאחם. המטרה בבני יהודה העונה היא ליצור יציבות ולהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, ובמועדון רואים בברקוביץ' את האיש הנכון לעשות זאת.
2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'. "גאה ונרגש"
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
ברק אברמוב. עוד מהלך מפתיע
(צילום: אורן אהרוני)
הבעלים ברק אברמוב אמר: "ניר מאמן מוכשר עם מוטיבציה גדולה להצליח, להתקדם ולהשתפר וזה תואם את תפיסת העולם שלנו במועדון. כמו שידענו לתת צ'אנס לשחקנים צעירים או לכאלה שהוגדרו אנונימיים לפני שהגיעו אלינו, אני לא רואה שום דבר שונה בלתת לניר את ההזדמנות הראשונה שלו בליגת העל. כולנו בבני יהודה תל אביב מאחלים לניר בהצלחה ונעשה הכל בשביל שזה גם יקרה".
ניר ברקוביץ': "גאה ונרגש להצטרף לאחד המועדונים המצליחים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. מועדון שעבר שינוי ניכר וששואף להמשיך להשתפר ולהתקדם. אני רואה בתפקיד הזה אתגר גדול, אבל אני אדם שמונע וחי מאתגרים. מחכה כבר לאימון הבכורה".