משרד הבריאות והמינהלת קיבלו היום (ראשון) החלטה לדחות את המשחק מחר בטדי מול בני יהודה (שני, 20:15), זאת בגלל שהקבוצה לא התאמנה בצורה מסודרת בעשרת הימים האחרונים. הקבוצה סבלה לאחרונה ממכת קורונה והתאמנה עם סגל חסר. למרות זאת, משחקה של בית"ר ביום חמישי מול מכבי נתניה יתקיים כרגיל.
בית"ר, ששיחררה את לירן רוטמן ושלום אדרי (חתמו בהפועל חדרה), רוצה להביא את אקס מכבי נתניה ניקו אולסק שמשחק בליגה ההולנדית ועשוי לחתום. מי שצפוי לחתום בקבוצה הוא מקס גרצ'קין ששיחק בליגה האוקראינית, כשמנגד אורי מגבו וייתכן שגם גלאופילו פלייטר יעברו לבני יהודה.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
המשחק מחר נדחה. חוגג
(צילום: עוז מועלם)
מרקו יאנקוביץ' המונטנגרי, הרכש החדש של בית"ר ירושלים, היה אמור לעלות על טיסה ארצה ביחד עם נבחרת הנשים בכדורסל שנמצאת בפודגוריצה, אך לא הורשה להמריא בשל בעיית ויזה. במועדון חששו לגבי ההגעה שלו עד יום חמישי, וניסו למצוא פתרון יצירתי אחר על מנת להנחית את המונטנגרי בארץ. בסופו של דבר מסמכי האישור להגעתם של מרקו יאנקוביץ׳ ומאתוסיניו התקבלו הערב במשרדי המועדון. שני השחקנים יגיעו מחר בערב לישראל.
עוד קודם לכן, מי שביקר את ההחלטה הוא בעלי הקבוצה משה חוגג: "שואלים אנשים, אם יש אלוהים, איך זה שבעידן של היום אין נסים גלויים? לאחר שאני נחשף לאחרונה להתנהלות משרדי הממשלה בנושאים פשוטים כמו אישורי כניסה לארץ הקודש וחוסר היכולת של יד ימין לדבר עם יד שמאל, אני נחרד מלדמיין כיצד מתנהלים נושאים הרי גורל ומבין שקיומנו הוא עצמו בגדר נס גלוי".
2 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
(צילום: בית"ר ירושלים)
הפוסט של חוגג
הצוות המקצועי רוצה לגרוע מהסגל את הבלם דיוגו ורדאסקה, שמסרב כרגע לעבור להפועל חיפה, ואנטואן קונט שלא מגיב לאנשי הקבוצה מאז המשפט שלו בצרפת. בנוסף, יש רצון גם להשאיל את סנטיאגו אוקמפוס. הזר הברזילאי מתאוסיניו שנמצא בארצו עדיין לא נחת בארץ ולא הורשה להגיע בטיסה בשל סגירת השמיים.
פורסם לראשונה: 11:46, 07.02.21