מכבי תל אביב לא הצליחה לחזור למקום הראשון אחרי 1:1 ביתי אתמול (ראשון) מול מ.ס אשדוד. מדובר בתיקו שלישי בחמישה משחקים לפטריק ואן לוון ושחקניו, ובעיתוי קריטי מבחינת הצהובים. עם זאת, במועדון שמרו על פרופורציות וגורם במועדון אמר: "שתי הקבוצות עוד יאבדו נקודות. המשחק בבלומפילד בכל מקרה לא יכריע את האליפות, הוא יכול לתת כיוון".
שחקנים במכבי ת"א הופתעו מההחלטה שלא לפתוח עם כוכב המשחק שעבר, אדוארדו גררו, מההצבה של שרן ייני בקישור ומכך שאילון אלמוג שוב קיבל קרדיט למרות יכולת חלשה. את אי הכללתו של טל בן חיים בסגל יש במועדון מי שכינו "סדרת חינוך".
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון.
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו עכשיו במאני טיים", אמר שחקן במכבי ת"א. "ואן לוון עושה עבודה גדולה, אבל אין עכשיו זמן להתחכמויות, זה מתאים לתחילת העונה. צריכים לפתוח עם ההרכב הכי חזק, אין זמן עכשיו לחנך או להביא דברים מהבית". לקראת משחק הגביע נגד אשדוד ברביעי, ואן לוון ימשיך ברוטציה, כשבין היתר איתן טיבי ישוב להרכב. גם מאור קנדיל, גררו וכנראה שגם איתי שכטר יפתחו ב-11.
דור פרץ דיבר בסיום על האכזבה: "כקבוצה שנלחמת על תואר האליפות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות ככה. על ההחמצה בתוספת הזמן: "זאת הייתה הזדמנות ענקית. פעם נכנס ופעם לא, זה הכדורגל. רציתי מאוד להביא את הניצחון, לא יצא לי. יש עוד דרך ארוכה עד לסיום העונה. כל קבוצה והאיכויות שלה. אנחנו ממוקדים בעצמנו".
3 צפייה בגלריה
גררו מאוכזב
גררו מאוכזב
גררו מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
מפגש נוסף מול אשדוד השבוע
(צילום: עוז מועלם)
ואן לוון לא אהב את היכולת החלשה של קבוצתו במחצית הראשונה: "זו לא הרמה שאנחנו בדרך כלל מציגים. במחצית השנייה כבר תיקנו והגענו להזדמנויות. אני צריך לנהל את השחקנים ואת הצעירים. אחרי יכולת טובה הם צריכים לעבוד קשה. גררו נכנס במחצית השנייה עם הרבה כוח ועוצמה, אחרי משחק טוב שלו בשבוע שעבר העדפתי להכניס אותו במחצית השנייה ברגע הנכון. אנחנו במצב רוח חיובי, יודעים מאיפה הגענו לפני כמה שבועות ונמשיך הלאה. אני לא מרגיש לחץ מסביב לקבוצה או בקבוצה עצמה".