מכבי חיפה עשתה את העבודה מבחינתה הערב (שבת) כשניצחה 0:2 את מכבי נתניה, שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון. "סיימנו את העונה הסדירה בצורה טובה", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. "עכשיו ננוח קצת, אנחנו צריכים את הפגרה הזאת ואני בטוח שנתחיל את הפלייאוף בצורה טובה". על האקסית: "אני שמח שהפועל ב"ש הגיעה לפלייאוף העליון".
בכר פרגן גם ליריבה שהפסידה: "מכבי נתניה שיחקה כדורגל ברמה גבוהה ובמחצית השנייה שינינו את השיטה כדי להתמודד איתה. חבל שהם לא בפלייאוף העליון, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו". רז מאיר, שהבקיע את השער הראשון: "אני עושה את העבודה שלי ושמחתי לעזור לקבוצה. בעזרת השם ניקח אליפות".
1 צפייה בגלריה
שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים
(צילום: ראובן כהן)
מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטוולד, התייחס להפסד: "אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל אני גאה בשחקנים על המאמץ היום מול קבוצה מצוינת. אנחנו מסתכלים קדימה, מצפים לנו משחקים מול קבוצות טובות וקשוחות".
אלמוג כהן הוסיף: "כמעט כל העונה היינו בשישייה הראשונה וזה מאכזב. אולי זה בגלל נאיביות וחוסר ניסיון. אני מקווה שנלמד מזה. אנחנו משחקים כדורגל התקפי והגענו להמון מצבים. לצערי המשחק הזה הוא מראה. בתחילת העונה כולם חשבו שנהיה למטה, בסוף התאכזבנו שלא הגענו לפלייאוף העליון".