אוהדי מכבי תל אביב שהחזיקו בכרטיס מנוי לעונה שעברה ולא זכו לראות את קבוצתם זוכה באליפות בגלל משבר הקורונה יקבלו פיצוי. כך הודיעה הנהלת המועדון.
בהודעה שפרסמה הקבוצה נכתב: "מכיוון שנבצר מבעלי המנויים בעונת 2019/2020 להגיע למשחקי הבית במסגרת הפלייאוף, ברצוננו להודיע כי הוחלט על תכנית הזיכויים במסגרתה כל אחד מבעלי המנויים בעונת 2019/2020 יהיה זכאי לקבל זיכוי השווה ל-25 אחוז מעלות המנוי שרכש. בעלי המנויים יוכלו לבחור לממש את הזיכוי באחת מארבע האופציות הבאות.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
(צילום: ראובן שוורץ)
1. ויתור על הזיכוי לטובת תמיכה במועדון: בעל המנוי שיבחר באופציה זו ישאיר את הזיכוי במועדון ויסייע לו לצלוח את אחת התקופות המאתגרות בתולדותיו. אנו ערים ליוזמות של אוהדים בתקופה קשה זו שמטרתן להירתם לטובת המועדון וזו גם ההזדמנות שלנו להביע הערכה מלאה ולהודות לכם על כך.
2. העברת הזיכוי לטובת פיתוח מחלקת הנוער: מחלקת הנוער של מכבי תל אביב הינה, לאורך שנים רבות, ספינת הדגל של המועדון. הזיכוי של בעל המנוי שיבחר באופציה זו יועבר לפיתוח ולקידום הדור הבא של מכבי. הזיכויים שיועברו יסייעו למחלקה, בין היתר, לרכוש ציוד מתקדם ולהוביל פיתוחים טכנולוגים על מנת לקדם את שחקני המחלקה מקבוצות הילדים ועד לקבוצת הנוער.
3. קופון לרכישת מנוי למשחקי הבית של המועדון: בעל המנוי שיבחר באופציה זו יוכל לממש את הזיכוי עבור רכישת מנוי למשחקי הבית דרך אתר 'לאן'. תוקף הזיכוי לרכישת מנוי למשחקי הבית של המועדון תקף למכירת המנויים הבאה (אותה צפוי כי ניתן יהיה לקיים כסדרה) והקופון יעמוד לרשותכם לעונה אחת בלבד (העונה הבאה).
3 צפייה בגלריה
הראשונים להציג תוכנית זיכוי
הראשונים להציג תוכנית זיכוי
הראשונים להציג תוכנית זיכוי
(צילום: עוז מועלם)
4. קופון לרכישה בחנות ה-ONLINE של מכבי: בעל המנוי שיבחר באופציה זו יקבל קופון לרכישה בסכום הזיכוי בחנות ה-ONLINE של המועדון. תוקף הקופון: שנה מיום קבלתו. בעלי המנויים יוכלו לבחור אחת מבין האופציות המפורטות לעיל עד לתאריך 11.12.2020".

"רוצים לתת בחזרה לאוהדים"

מנכ"לית המועדון שרון תמם הסבירה: "עבדנו על התכנית מספר חודשים, מהקיץ. היו כל מיני אילוצים לחכות עם זה, היינו בטוחים שהמשחק מול מכבי חיפה ישוחק עם קהל, אך לצערנו הרב זה לא קרה. מכבי ת"א רוצה להודות לכל האוהדים שנרתמו ופתחו עצומות. מעריכים זאת מאד וזה לא מובן מאליו. זה משקף את רוח המועדון, של תרומה ועשייה למען המועדון. יש ארבע אופציות למימוש הזיכוי".
"אנחנו הראשונים להוציא תכנית כזו", היא המשיכה בהתייחסות לעניין הזיכוי למנויים. "התכנית היא רצון של המועדון להיטיב עם בעלי המנויים. יש כל מיני אפשרויות במנוי וניסוחים כאלה ואחרים משפטיים שלא מחייבים אותנו להוציא תכנית כזו, אבל אנחנו רוצים לתת בחזרה לאוהדים ולתת את האופציות האלו".
בהמשך תמם התייחסה לענייני הפייר-פליי ורשת הביטחון: "הגבלות הפייר פלי חלות על כל המועדונים שנמצאים בתחרות אירופאית, הן מאד ברורות. ההפסד המקסימלי של כל המועדון בשלוש שנים הוא 30 מיליון אירו. הסדר הוא לא רלוונטי, מה שרלוונטי הוא שאנחנו צריכים לעמוד בחוק הזה. אני לא יכולה לסמוך על רשת הביטחון, רוצה לקוות שאולי נגיע לזה, אבל כרגע אני לא רואה כל כך איך זה קורה. אני רחוקה מלהיות בטוחה שמכבי ת"א תקבל את רשת הביטחון ולכן אנחנו מתקדמים הלאה בהתאם לתקציב שבנינו".
3 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר. יצטרך לכסות הפסדים מכיסו
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף, התייחסה לנושא השחקנים המייצגים את הנבחרת, והעובדה כי ניר ביטון ששהה עמם אובחן כחולה: "הפקת לקחים היא קלה להגיד בדיעבד. פעלנו עם דן גלזר על פי כל ההנחיות של כל הגורמים המוסמכים וכל הפרוטוקולים וכן הלאה. לצערי הרבה הפרוטוקולים והכל ואתה לא יודע איך זה יפגע בך בסוף. בהחלט אנחנו מאוד מאוד מקפידים על החזרה לאימונים, של אלה שהחלימו, אנחנו פועלים על פי הנחיות ברורות של הצוות הרפואי שלנו והצוות הרפואי שלנו מתייעץ עם המון המון גורמים ולכן כן, אנחנו נזהרים מאוד באיך שאנחנו מתנהלים מול השחקנים. אנחנו מאוד נזהרים ורוצים לשמור על הקבוצה ולשמור על כך שלא יהיו עוד חולים".