בני יהודה תארח מחר (ראשון, 20:30) את הפועל ב"ש ומאמנה לשעבר יוסי אבוקסיס, ותנסה להשיג ניצחון אחרי ארבעה מחזורים בהם לא ניצחה.
המאמן הזמני כפיר אדרי התייחס למפגש ואמר: "כל משחק בליגה הזו הוא משחק מאתגר. ברור שהפועל באר שבע היא קבוצה טובה, עם מאמן שאנחנו מכירים מצוין ומכיר אותנו טוב מאוד. אבל בדומה לכל משחק, אנחנו באים בשביל לנצח".
2 צפייה בגלריה
כפיר אדרי
כפיר אדרי
משחק אחרון על הקווים. כפיר אדרי
(צילום: עוז מועלם)

צמד המאמנים כפיר אדרי ויעקב אסייג ימשיכו להדריך את הקבוצה גם במחזור הקרוב, אך בקבוצה יהיו חייבים לצרף מאמן שמחזיק בתעודת פרו לקראת פתיחת הסיבוב השני. קבוצת כדורגל מקצוענית יכולה להחזיק במאמן זמני ללא תעודת פרו לפרק זמן של חודש ימים בלבד. היות והזמן שהוקצב לעשות זאת נגמר, היא תצטרך למצוא מאמן חדש באופן מיידי.
לאחר שבני בן זקן ירד מהפרק, בשכונת התקווה עדין רוצים למנות מאמן מתוך המועדון ושאדרי ימשיך לפקח עליו כמנהל מקצועי. נכון לעכשיו המועמדים הם תמיר בן עמי מנהל מחלקת הנוער של בני יהודה, או דני בונדר המנהל המקצועי של הנוער.
השינויים שנעשו בעמדת המאמן מתחילת העונה השפיעו רבות על היכולת של הקבוצה. "כמובן שהתקופה הזו לא נעימה לאף אחד, אבל אני ממשיך לטעון שאנחנו מאמינים בסגל שלנו", טען אדרי. "המטרה העיקרית שלנו כרגע היא להפסיק עם הטעויות הקריטיות שאנחנו עושים במשחקים האחרונים. ברגע שזה יקרה, גם התוצאות יגיעו, כי בסך הכל אנחנו לא נופלים מהיריבות שלנו".
2 צפייה בגלריה
אליסון דוס סנטוס חוגג
אליסון דוס סנטוס חוגג
עדיין פצוע. דוס סנטוס
(צילום: אורן אהרוני)

בצד המקצועי, בני יהודה ממשיכה לסבול ממכת פציעות עקב פציעותיהם הממושכות של אליסון דוס סנטוס, ניב זריהן ועמית זנטי, שחקנים משמעותיים שטרם חזרו לסגל, ולאור המצב והתוצאות המאכזבות הכתומים מתכוונים לבצע חיזוק משמעותי בקרוב.
אדרי: "יש לנו מספר פצועים שמקצרים לנו את הרוטציה בשלב הזה, אבל בלי קשר לחיזוק שיגיע בינואר, אפשר לומר שהם יהיו חיזוק משמעותי כאשר הם יחזרו בחודש הקרוב".