מסתמן כי הקדנציה של אמיליוס זובאס בבני יהודה בדרך לסיומה. הקבוצה הודיעה בצהריים (שבת) כי אישרה לשוער לעזוב עוד לפני סוף העונה וזאת אחרי שביקש לצאת לחופשה.
יש לציין כי לזובאס אין הסכם לעונה הבאה, אבל הוא נפגש עם הבעלים ברק אברמוב שהציע לו חוזה חדש. השוער לא השיב לאברמוב על ההצעה.
2 צפייה בגלריה
אלון יפת וזובאס
אלון יפת וזובאס
זובאס. תקופה יפה בבני יהודה
(צילום: אורן אהרוני)
לזובאס הצעות נוספות באירופה, ונראה שהוא מעדיף לבדוק אותן קודם לכן לפני שישיב לאברמוב. לבני יהודה מחכים עד סיום העונה עוד ארבעה משחקים. כבר מחר (21:00) היא תארח את מ.ס אשדוד. זובאס שיחק בבני יהודה בארבע העונות האחרונות. הוא הגיע למועדון בקיץ 2016 והספיק לזכות איתו בשני גביעים (2017 ו-2019).

לוי: "רוצים לסיים עונה בתחושות טובות"

אלישע לוי התייחס להכנות לקראת המפגש מול אשדוד בפן המנטלי, ואמר לאתר הרשמי של בני יהודה: "נגיע עם רוטציה מתאימה. אנחנו עושים חילופים בהתאם לעומסים ולשיקולים המקצועיים. יש כאן שחקנים רעבים שרוצים לנצח בכל משחק. לכולנו חשוב לסיים את העונה באווירה טובה ועם תחושות טובות".
לוי התייחס בדבריו גם לעובדה שהמחזורים שישוחקו עד לסיום העונה יהוו מבחן לשחקנים לקראת העונה הבאה ואמר:״ אנחנו בודקים מערכים, ארבעה בהגנה, חמישה בהגנה, מי מתאים לאיזה מערך. בודקים שחקנים, גם צעירים שמסומנים כבעלי פוטנציאל להיות שחקני בוגרים בעתיד. כמובן שחובת ההוכחה על כל שחקן ושחקן בסגל, בכל משחק ומשחק, עד לסיום העונה".
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
בצד המקצועי, אלישע לוי צפוי לבצע כמה שינויים בהרכב לקראת מ.ס אשדוד, כשמגמת שיתוף הצעירים תמשיך גם במחזורים הבאים. תאמבי סגס ישוב לקבל קרדיט לאחר שהיה מורחק, ומחר במשחק יעמדו לרשות לוי שני השוערים הצעירים יונתן שאבי, שקיבל קרדיט במשחק הקודם מול נתניה, והשוער השלישי עומר ניראון.