אחרי ההפגנות באצטדיון טדי ובביתו של המאמן רוני לוי, פנה היום (שישי) בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לאוהדים בפייסבוק. כאשר חלקים מהפוסט סותרים לחלוטין את מה שכתב אתמול המנהל המקצועי יוסי בניון באינסטגרם שלו.
בניון כתב אתמול: "אנחנו בעמדה להשיג את כל המטרות שלנו העונה", בעוד חוגג כתב מנגד: "המצב הנוכחי הוא מאכזב נקודה. הקהל לא עיוור, גם אני לא וגם הצוות המקצועי לא. אנחנו חייבים להביא תוצאות טובות יותר וחייבים לשחק בצורה אחרת". הבעלים רמז שגם עתידו של המאמן וגם עתידו של בניון לא בטוחים: "אם לא נראה אחרת אני בטוח שהצוות המקצועי ייקח אחריות".
2 צפייה בגלריה
בניון, חוגג ואוחנה ביציע
בניון, חוגג ואוחנה ביציע
בניון, חוגג ואוחנה ביציע
(צילום: ראובן שוורץ)
הבדל נוסף ניתן למצוא ביחס של שניהם לציפיות הגבוהות בשל תקציב המועדון. בניון כתב: "לוקח זמן לחבר שחקנים בתקציב של 25 מיליון שקל, שהוא מתקרב לשליש משכר השחקנים של שתי קבוצות וחצי משכר שחקנים של קבוצה מובילה נוספת, אז עם כל הכבוד קצת פרופורציות". חוגג השיב: "התקציב שלנו נמוך משמעותית משל שלוש קבוצות אבל כפי שנוכחנו ללמוד העונה, כסף לא משחק על הדשא ויש לנו שחקנים בעלי איכויות גבוהות מאוד שלא באו לידי ביטוי ברגעי האמת".
גם בנושא חלון ההעברות לשניים יש השקפה שונה. בניון: "איבדנו העונה שני שחקנים משמעותיים. את מיכאל אוחנה שהיה אמור להוביל את הקבוצה הזו, ומכרנו את גדי קינדה. קשה להתעלם מהעובדות האלו, ובנוסף בלי עידן ורד שנעדר רוב העונה, בשקט בשקט המשכנו בשלנו וידענו להתעלות על עצמנו ברוב העונה למרות הכל".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון ואלי אוחנה עם גביע הטוטו
יוסי בניון ואלי אוחנה עם גביע הטוטו
בימים טובים יותר עם גביע הטוטו
(צילום: עוז מועלם)
חוגג כתב מנגד: "אוחנה נפצע לנו לפני המשחק הראשון ומכרתי את גדי קינדה (אם מיכאל לא היה נפצע הייתי מחכה לסוף העונה). אבל במקום גדי הגיעו אלירן עטר וחנן ממן ויש לנו סגל שחקנים נהדר, אבל שחקן נמדד לא רק ביכולת נגד קבוצות קטנות אלא בעיקר במשחקים גדולים, זה ההבדל בין שחקנים טובים לשחקנים גדולים. יש לנו המון שחקנים טובים אבל הם עוד לא הוכיחו שהם גדולים. השחקנים חייבים לעשות הרבה הרבה יותר. חוכמה קטנה מאוד להפנות את כל האצבעות כלפי המאמן".
גם בנושא הקהל נראה שהשניים חלוקים. בניון כתב: "אל תיתנו לרעשים מסביב להפריע, עם יד על הלב אני מבין ללבכם של האוהדים, אני מרגיש ושומע את האכזבה ואין מה להגיד מעבר לזה. אני מבקש עד כמה שאפשר, תמשיכו לתמוך בשחקנים הם צריכים אתכם איתנו מאוחדים, ביחד נעבור את הכל".
חוגג דווקא מצא דברים חיוביים במחאה: "בצורה קצת מוזרה דווקא עשה לי טוב שהפגנתם, מרגש אותי לראות כמה אכפת לכם מהמועדון וזכותכם המלאה להפגין, היה מאכזב אותי אם אחרי משחק כזה לא הייתם נותנים לנו בראש, לעולם אל תקבלו הפסד כזה בשקט. צריך שתתנו בראש כישנים וצריך בעיקר שתרימו את האנרגיה כי כשאתם שם דברים נראים אחרת".