תחושת קשות בבני יהודה אחרי ה-2:0 להפועל באר שבע. הכתומים לא ניצחו חמישה מחזורים ברציפות ונראים רע. גורם במועדון דיבר על התקופה האחרונה: "השחקנים ירדו לחדר ההלבשה עם הפנים למטה, כבר הרבה זמן שלא הייתה אווירה כזאת במועדון. כולם רוצים להצליח אבל לא מבינים למה זה לא מתחבר על המגרש".
המאמן הזמני, כפיר אדרי, שהצהיר על הרצון של הקבוצה לבצע מספר שינויים בסגל לקראת ינואר, אמר בסיום: "בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו יוצאים בתחושה שהתוצאה לא משקפת את המשחק, אנחנו מונעים מהקבוצה היריבה להגיע למצבים ונפלנו במצבים הנייחים. חבל, אנחנו בתקופה מאוד לא טובה ונצטרך לראות איך אנחנו עוצרים את כדור השלג הזה".
1 צפייה בגלריה
ליוויץ' מחמיץ פנדל
ליוויץ' מחמיץ פנדל
ליוייץ' מחמיץ פנדל
(צילום: עוז מועלם)
גם על הקווים יש חוסר ודאות. קבוצת כדורגל מקצוענית יכולה למנות מאמן זמני ללא תעודת פרו לחודש אחד, והיא חייבת להחתים מישהו על למחזור הבא מול בני סכנין ביום ראשון (19:00). "אני ויעקב אסייג כבר לא יכולים לעמוד על הקווים", אמר אדרי. "נביא מאמן שמחזיק בתעודה המתאימה ויוכל לעזור לנו. אם יגיע מישהו בכיר אז יופי, ואם לא אז נביא מישהו עם התעודה המתאימה ונעזור לו".
בסיום המשחק המתינו 10 אוהדים לשחקנים וחברי ההנהלה והטיחו לעברם קללות ודברי ביקורת. האוהדים לא חסכו במילים וצעקו: "אברמוב מת", ו"ההנהלה ז**ה" . במהלך הלילה גם נתלה שלט בכניסה לשוק התקווה: "שום דבר לא ישנה את המצב, הנהלה כושלת ומזלזלת בקהל". האוהדים הצהירו כי הם מתכוונים להחריף את המחאות נגד ההנהלה.

ההישג המפוקפק של ליוייץ'

הגיבור הטראגי של הכתומים בתקופה האחרונה הוא ללא ספק מטייה ליוייץ'. הקשר הסרבי החמיץ פנדל בתוספת הזמן וציין משחק שלישי ברציפות בו הוא לא מצליח להבקיע מהנקודה הלבנה. מאזנו בבעיטות מ-11 מטר העונה עומד על 0 מ-3, כמו איתי שכטר בעונת 17/18.
נתונים: ירון משעל
ליוייץ' נכנס לרשימה מפוקפקת למדי שכוללת 11 שחקנים בלבד שהחמיצו לפחות שלושה פנדלים בעונה והוא עשה זאת עוד לפני תום הסיבוב הראשון. מוטל'ה שפיגלר הוא היחיד עם ארבע החמצות בעונה אחת (64/65), מתוך שמונה ניסיונות.
אבי נמני נכנס לרשימה פעמיים. ב-91/92 עמד שמונה פעמים על הנקודה הלבנה והבקיע רק חמישה שערים. ב96/97 הבקיע ארבעה שערים מתוך שבעה פנדלים.