ההפסד אתמול (שבת) 2:1 להפועל חיפה סיבך את הפועל כפר סבא שהתקרבה לקו האדום ומרגישה את הלחץ. המאזן של הקבוצה בשמונה משחקים: ניצחון בודד (2:3 על מכבי חיפה, חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו).
הבעלים יצחק שום יצטרך לקבל החלטה מהירה מי יחליף את עמיר תורג'מן, וככל שהוא משתהה הפגיעה קשה יותר. אתמול הדריך את הקבוצה העוזר רביד גזל, שהשתדל מאוד ומקווה שיקבל הזדמנות נוספת, אבל לא נראה שהשומים מתכוונים להישאר בלי מאמן מנוסה, בטח אחרי שהקבוצה הולכת ומסתבכת למטה.
3 צפייה בגלריה
יצחק שום
יצחק שום
שום. מי יהיה המאמן הבא?
(צילום: ראובן שוורץ)
ביום חמישי (20:45) כפר סבא פוגשת את בית"ר ירושלים, וגזל מקווה שיקבל עוד הזדמנות לקראת המשחק. אתמול הוא אמר שהוא רוצה להיות המאמן, השאלה אם הבעלים יממש את הרצונות שלו.
גזל שיתף אתמול בהרכב חמישה זרים, ומלבד לוואגה קיזיטו, שכבש את השער, כולם היו חלשים. סודיק אטאנדה חזר לעמדת הבלם אחרי שני משחקים על הספסל והיה אשם לפחות בשער אחד, כשחנן ממן העביר כדור בין רגליו לפני שבעט פנימה.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מול הפועל כפר סבא
מכבי חיפה מול הפועל כפר סבא
גזל. מה יהיה עתידו?
(צילום: ראובן כהן)
כפר סבא חייבת לשפר את משחק ההגנה כי הקבוצה סופגת שערים קלים מדי, ואחר כך מתקשה לחזור למשחק. חסרונו של הקפטן הפצוע עומר פדידה הוא קריטי וגם השוער איתמר ישראלי עדיין לא כשיר. ג'ורג' פוצ'יבה, שהורחק אתמול במצב של 1:1, ייעדר מהמשחק ביום חמישי.

סילבס: "אין לי תלונות אחרי שחוזרים מפיגור"

בצד השני מרוצים מאוד מהניצחון, ובעיקר מהעובדה שחזרו מפיגור במחצית הראשונה. "ספגנו בפעולה האמיתית הראשונה של כפ"ס בהתקפה", אמר חיים סילבס. "במחצית התעשתנו, נגענו במה שצריך לגעת, נרגענו והבנו שיש זמן ולא חייבים לכבוש בכל התקפה. עוד לפני האדום הגענו למצבים, ובטח שאחרי. חבל שאנחנו עושים את הדברים כזה קשה אבל אני לא מתלונן אחרי שחוזרים מפיגור. אני מקווה שבפעם הבאה זה יהיה יותר קל".
ממן, שכבש השער המכריע: "הרגשנו פספוס אחרי המשחק האחרון. ידענו שבבית אנחנו צריכים ויכולים לנצח. במחצית אמרתי לחברים שאנחנו יכולים לחזור ועשינו את זה מהר. בהפועל חיפה תמיד היה לי הכי טוב ויש לי מחויבות מלאה למועדון".
3 צפייה בגלריה
נס זמיר
נס זמיר
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(צילום: אלעד גרשגורן)
הבלם ניסו קפילוטו ששב אחרי חצי שנה של פציעה קשה וניתוח בברכו, הוסיף: "עבדתי קשה בחודשים האחרונים. שמח מאוד שניצחנו. ידענו שכפ"ס תצא להתקפות מתפרצות, והעיקר שניצחנו".