בית"ר ירושלים הודיעה היום (ג') רשמי כי מתנהל מו"מ עם אנשי עסקים מאבו דאבי המעוניינים להשקיע במועדון. כזכור, לאחרונה פורסם שאותם אנשי עסקים מעוניינים להפוך את הקבוצה לכזו שתהיה מסוגלת להתמודד בליגת האלופות.
בהודעה שפרסמה בית"ר נמסר: "אנו שמחים לאשר שמתקיים משא ומתן בין בית״ר ירושלים לקבוצת יזמים מאבו דאבי בנוגע להשקעה במועדון. מדובר בהזדמנות להפוך את בית״ר ירושלים למועדון דומיננטי בעל עוצמה בארץ ובעולם, אשר יהווה בנוסף לכדורגל סמל מוחשי לרוחות השלום החדשות המנשבות במזרח התיכון, אשר משתלבות עם האימרה 'ואהבת לרעך כמוך' המלווה את המועדון בשנתיים האחרונות. בתקופה הקרובה אמור הבלים משה חוגג להמריא לאבו דאבי על מנת לקדם את המו"מ".
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
איש העסקים שמעוניין לשמש כספונסר בבית"ר הוא סולימאן אל פאחים, שבעבר תיווך בעסקה בין המשקיעים מאבו דאבי למנצ'סטר סיטי ושימש גם כבעלים של פורטסמות' האנגלית.
4 צפייה בגלריה
סולימאן אל פאחים
סולימאן אל פאחים
סולימאן אל פאחים
(צילום: AP)

השחקנים שכרו עו"ד: מאיימים בהליכים משפטיים

שחקני ביתר ירושלים לא משלימים עם ההפחתה בשכרם בעקבות ההדחה מהליגה האירופית מול טאוטה. הם שכרו את שירותיו של עו"ד רועי רוזן, ובאמצעותו שלחו להנהלה מכתב התראה לפני פתיחה בהליכים משפטיים נגד המועדון.
במכתב עליו חתמו השחקנים הם דרשו לקבל בחזרה את סכום הקנס, 20 אחוז מגובה שכר חודש אוגוסט, שהטיל עליהם משה חוגג לאחר המפלה מול היריבה האלבנית.
השחקנים דורשים לקבל שכר מלא במקום זה שקוזז מבחינתם שלא כדין. מדובר באיתמר ניצן, שי קונסטנטין, דייגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון, אורי מגבו, אופיר קריאף, עלי מוחמד, עידן ורד, לירן רוטמן, גלאופילו פלייטר, אלירן עטר, שלום אדרי ושלומי אזולאי.
4 צפייה בגלריה
אימון בית"ר ירושלים
אימון בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(צילום: אלכס קולומוסקי)
במכתב טענו השחקנים כי הקנס הוטל עליהן ללא ועדת משמעת בהודעה חד צדדית, וזאת אחרי שהסכימו קודם לכן לקצץ 30 אחוז משכרם.
המכתב יצר מתיחות בין השחקנים לבין הבעלים משה חוגג, שמתבצר בעמדתו ומסרב להחזיר להם את הסכומים שקוצצו. המועדון טרם השיב רשמית למכתב של עו"ד רוזן, אבל נראה שצעד זה, אם יוביל להליך משפטי, יגרום לצעדים שיכללו אפילו שחרור של שחקנים.
לוי גרסיה עזב את בית"ר ירושלים לאחר שסיכם רשמית באא"ק אתונה. "אני מודה לבית״ר שנענתה לבקשה שלי להתקדם כלכלית ומקצועית ופעלה מתוך דאגה להמשך הקריירה שלי", אמר. "אוהדי בית"ר היקרים, אני רוצה להגיד לכם תודה רבה על העונה הזאת ועל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכם. היה לי את הכבוד לשחק עבורכם ועבור מועדון כל כך מפואר ואני מאחל לכם שרק תמריאו למעלה".
4 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב
בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב
נפרד מבית"ר. לוי גרסיה
(צילום: עוז מועלם)
חוגג הוסיף: "לוי גרסיה הוא מסוג השחקנים שגורמים לקסם של הכדורגל לקרות. מדובר באדם מצוין ושחקן יוצא מן הכלל, שקיבל הזדמנות אדירה להמשיך ולהפריח את הקריירה שלו. אני מאחל לו בהצלחה ומקווה שימשיך להתקדם כמה שיותר".
פורסם לראשונה: 09:41, 15.09.20