בית"ר ירושלים קיבלה היום (שלישי) את הכספים המיועדים לה (12 מיליון שקלים) מאא"ק אתונה היוונית (על לוי גרסיה) ומקנזס סיטי האמריקאית (על גדי קינדה), לאחר ניסיון העוקץ שסוכל על ידי אנשי המועדון.
כזכור, בחוד שעבר הודיעה בית"ר כי סיקלה ניסיון עוקץ על הכספים שהיו אמורים להגיע אליה מאא"ק וקנזס סיטי. כאשר פנו אז מבית"ר למועדונים התברר כי נשלחו אליהם מיילים ופקסים מזוייפים של ראשי המועדון במטרה להוציא מהם את הכספים. בעקבות הפנייה מבית"ר ביטלו המועדונים את הוראות התשלום לאחר שכבר העבירו את הכסף, שכעת, כאמור, הגיע לחשבון הבנק של בית"ר.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
קיבל את הכספים על גרסיה וקינדה. חוגג
(צילום: עוז מועלם)
"מדובר בסוגיה סבוכה מאוד, וכעת העניין נמצא בחקירה משטרתית גם דרך ה-FBI האמריקאי וגם דרך משטרת טורקיה, בניסיון למצוא את העבריינים", נאמר בהודעת המועדון.

חשש מהיעדרות של ניצן

בבית"ר ירושלים ינסו לחזור לפעילות חלקית. שחקני הקבוצה שנמצאו שליליים בשתי הבדיקות שערכו במועדון, דרכן התגלו 20 שחקנים ועוד שני אנשי צוות חולים, ערכו היום (שלישי) בדיקה נוספת.
המינהלת שיבצה את משחקה של הקבוצה ליום שני הבא בכפוף לאישור משרד הבריאות, אולם עשויה להיווצר בעיה. ברביעי הקרוב יעברו השחקנים הראשונים שנדבקו בקורונה בדיקה על ידי רופא המועדון בבית וגן, ובמידה ויימצא כי הם כשירים לחזור לפעילות, הם ישובו. אך סבב השחקנים השני שנדבק והוא המהותי יותר, יוכל להיבדק רק ביום ראשון, כלומר יום אחד בלבד לפני המשחק המיועד.
4 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם עלי מוחמד
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם עלי מוחמד
ההדבקה הגדולה? המשחק נגד ק"ש
(צילום: אפי שריר)
4 צפייה בגלריה
איתמר ניצן
איתמר ניצן
יוכל להיבדק רק ביום ראשון. איתמר ניצן
(צילום: עוז מועלם)
שלושה שחקנים נוספים בבית"ר נמצאו אתמול חיוביים לקורונה: הבלם אור זהבי, השוער נתנאל דלויה והקשר דוד דגו, כך שהם בכל מקרה לא יהיו כשירים למשחק מול בני יהודה. כרגע רק שבעה שחקנים יכולים להתאמן, לפחות עד מחר.
אחד החששות הגדולים בבית"ר הוא מהבדיקה ביום ראשון שכוללת את השוער איתמר ניצן, אחרת לא יהיה לקבוצה שוער לקראת המשחק מול בני יהודה ויבקשו לדחותו. שוער המשנה דלויה לא יהיה כשיר בוודאות, ולא ברור גם אם שוער הנוער קים זיבת יהיה כשיר.
4 צפייה בגלריה
ברדה ודראפיץ' על הספסל
ברדה ודראפיץ' על הספסל
לקראת לו"ז צפוף. ברדה ודראפיץ'
(צילום: אפי שריר)
בבית"ר יהיה לחץ משחקים גדול במיוחד, מאחר ומלבד הלו"ז הצפוף של שני משחקים בשל הסגר השלישי, הקבוצה כבר סוחבת שני משחקים שהיא צריכה להשלים מול בני סכנין ומכבי פ"ת, כשגם המשחק מול בני יהודה בספק.
בסך הכל נדבקו 22 שחקנים ועובדים במועדון בגל הנוכחי: טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי, גליאופילו האסלביינק, איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה, קים זיבת מקבוצת הנוער, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס, דיוגו ורדשקה, מתאוסיניו ושני אנשי צוות רפואי.
פורסם לראשונה: 08:24, 02.02.21