הבכורה של רוני לוי בהפועל באר שבע הסתיימה הערב (ראשון) ב-1:1 מלא אירועים מול בית"ר ירושלים בטוטו-טרנר. המאמן דיבר בסיום המפגש מול האקסית: "אני מאוד אוהב את המקצוע. אני מאלה שחיים את הכדורגל 24/7 ונהניתי לחזור".
לוי המשיך: "הגישה של השחקנים הייתה טובה. הם עבדו והשקיעו ונתנו הכל. במחצית הראשונה סבלנו מחסור ריכוז ובהמשך היינו חסרי סבלנות. יש הרבה עבודה והרבה מה לשפר". בנוגע לז'וזואה שהחמיץ פנדל הערב: "הוא שחקן שמאוד אוהב כדורגל. הוא כדורגלן אמיתי וכיף לאמן אותו. על ההמשך: "אנחנו רוצים לסיים במקום שמוביל לאירופה, מקום שלישי".
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה. מחמאות מרוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
מאמן בית"ר ירושלים, שי ברדה, דיבר גם כן: "הקבוצה שיחקה טוב מאוד. הגענו להרבה מצבים. אני מעודד מהיכולת. ביום חמישי מחכה לנו משחק נוסף שהוא כמו גמר גביע". על ניקו אולסק שטעות שלו הובילה לשוויון של רותם חטואל: "דברים כאלו יכולים לקרות ואני אוהב אותו. הוא תרם ועוד יתרום הרבה לבית"ר ירושלים".
באשר לירדן שועה שהבקיע שער מרשים: "הוא כשרון מאוד גדול, שצריך לדעת לנטרל רעשים. הוא ילד מדהים, אנחנו חווים איתו עונה מצוינת ויש לו רצון לבוא וללמוד". ברדה פרגן גם לאופיר קריאף ומרקו ינקוביץ': "אופיר לקח את ההזדמנות בגדול וינקוביץ' הגיע מהליגה האיטלקית ושחקן איכותי מאוד".
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה חוגג
ירדן שועה חוגג
ירדן שועה חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
איתמר ניצן שהדף את הפנדל: "אנחנו חייבים לשמור על יציבות. זה המפתח שלנו כדי להעפיל לפלייאוף העליון. אם נעשה את זה אין לי ספק שנצליח".