רימון הלם הונח היום (שלישי) ליד בית הוריו של עומר אצילי. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וחבלנים פינו את הרימון. בת משפחה הגיעה לבית וגילתה את הרימון ליד שטיח הכניסה.
אחר הצהריים התקבלה שיחה למוקד 100 של המשטרה מבת משפחה של השחקן, שאמרה שהונח רימון הלם מחוץ לדלת הבית. הרימון לא הופעל ולא התפוצץ. לא צורף פתק או רמז למניע אבל במשטרה בוחנים את כל הכיוונים ובין היתר נבדק האם יש קשר לכך שהוא אמור לחתום במכבי חיפה, או שהדבר קשור לפרשת "הכדורגלנים והקטינות" בה היה מעורב. במשטרה בודקים האם מדובר באיום על השחקן.
1 צפייה בגלריה
אירוע חמור
אירוע חמור
אירוע חמור
(צילום: אורן אהרוני)
השחקן שוחרר מאפואל ניקוסיה הקפריסאית בשבוע שעבר, ואמור לחתום במכבי חיפה עוד השבוע. אצילי היה מעורב בחודש יוני האחרון בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", בה נטען כי הוא ודור מיכה קיימו יחסי מין עם בנות 15 ושניהם היו חשודים בבעילת קטינה בהסכמה. התיק נגדם נסגר מחוסר אשמה, אולם שניהם שוחררו ממכבי תל אביב, הקבוצה בה שיחקו באותה עת.
גורם במכבי חיפה התייחס לרימון ואמר: "עומר אצילי ומשפחתו עוברים תקופה קשה מאד. ימים של אלימות לא פשוטה. חייבים להפסיק את ההסתה נגדו. אנחנו לא נכנעים לאלימות ומניחים שאין קשר לאוהדים שלנו". בקבוצה חוששים כי בעקבות האירוע, השחקן יקבל רגליים קרות ויעדיף לחתום בקבוצה בחו"ל.
אצילי אמור לחתום רשמית מחר על החוזה ולהצטרף לאימוני מכבי חיפה. הוא אמור להרוויח סכום של 300 אלף דולר לעונה בחוזה לשנתיים וחצי.