בית"ר ירושלים סיכמה היום (שלישי) על הצטרפותו של קשר נבחרת מונטנגרו, מרקו יאנקוביץ' (25), שינחת בארץ בימים הקרובים ויחתום לשנתיים וחצי.
יאנקוביץ', שמגיע בהעברה חופשית, שיחק בעבר בספאל האיטלקית והושאל גם לקרוטונה מהליגה השנייה באיטליה. במהלך הקריירה עבר גם בפרטיזן בלגרד, מאריבור ו-OKF בלגרד. במהלך הקריירה שיחק יאנקוביץ' בכל הנבחרות הצעירות של מונטנגרו ומחזיק בנוסף באזרחות סרבית. הוא נמנה על סגל נבחרת מונטנגרו, בה כבש שער אחד. אגב, לפי דיווח בפולין יאנקוביץ' עמד לחתום בלגיה ורשה, אך נכשל פעמיים בבדיקות הרפואיות ולא צורף לבסוף.
2 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
(צילום: בית"ר ירושלים)
(צפו בביצועים של יאנקוביץ')
בבית"ר עדכנו אתמול כי כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי אשר היו שליליים לקורונה לאורך התקופה האחרונה, ערכו בדיקות קורונה נוספות ויצאו שוב שליליים. השחקנים שלקחו חלק באימון היו מורכבים מאלה שקיבלו אישור לחזור לאחר שחלו בקורונה, כמו תמיר עדי, עידן ורד, רועי פדידה, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס, דיוגו ורדאסקה ומיכאל אוחנה. יתר השחקנים שלא חלו כמו אלירן עטר, אוראל דגני, רוי דוגה, אביאל זרגרי, לירן רוטמן, אורי מגבו ורז ברוכיאן התאמנו גם הם.
2 צפייה בגלריה
השחקנים באימון
השחקנים באימון
השחקנים באימון
(צילום: בית"ר ירושלים)

הפועל ת"א: אליאס חיובי לקורונה

מקרה קורונה בהפועל ת"א, כאשר שי אליאס אובחן כחיובי לנגיף. הקשר לא שהה בקרבת שחקנים נוספים. הבוקר נמצאו כל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות שליליים בבדיקה שערכו ותואמה עם מינהלת הליגות.