סאגת דן איינבינדר ובית"ר ירושלים עדיין לא הסתיימה. הקשר, שנחשב לאחד השחקנים המזוהים עם המועדון, לא נמצא בתוכניות מאחר שהוא מסרב לקצץ בשכרו, ואף לא היה בסגל למשחקים מתחילת העונה.
בצהריים (שלישי) הוא העלה פוסט בנושא לחשבון האינסטגרם שלו: "בשבועות האחרונים שמי מוזכר בתקשורת לא מעט פעמים ואני בדרכי משתדל לשמור על כל הערכים עליהם גדלתי וחונכתי. זאת בהחלט תקופה מאתגרת, כזאת שתעשה אותי חזק יותר".
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים חוגגת
בית"ר ירושלים חוגגת
איינבינדר בתקופה שעוד שיחק
(צילום: עוז מועלם)
הפוסט של איינבינדר
איינבינדר לא יהיה בסגל של בית"ר למשחק בחמישי באלבניה מול טאוטה דורס, אבל הוא שלח מסר לשאר השחקנים: "בהצלחה לחברים בחמישי, אחזיק אצבעות מהבית".
הבעלים של בית"ר, משה חוגג, שוחח עם איינבינדר והבהיר לו כי אין בכוונתו לקצץ משכרו סכומים גבוהים מאלו שסוכמו מראש עם יתר שחקני הקבוצה (30 אחוז), אבל ביקש ממנו למצוא קבוצה לקראת העונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
חוגג. כבר שוחח עם איינבינדר בנושא
(צילום: אורן אהרוני)
חוגג, שייצא היום אחר הצהריים בטיסה החכורה של הקבוצה למשחק באלבניה במוקדמות הליגה האירופית, הבהיר לקשר כי מדובר בהחלטה של אנשי הצוות המקצועי, יוסי בניון ורוני לוי. עוד הבטיח חוגג לאיינבינדר כי אם ימצא לעצמו קבוצה אחרת הוא ישלים את מלוא שכרו (210 אלף אירו) עד לסיום העונה.
בבית"ר קיבלו החלטה לצרף קשר אחורי זר שיחתום בימים הקרובים. לא מדובר בארגנטינאי מרסלו מלי, שהוצע לקבוצה והוחלט לוותר עליו.
שחקני ביתר והצוות המקצועי נמצאו שליליים בבדיקת הקורונה שעברו כמתחייב מהמתווה של אופ"א. אחרי שנהנו מיום חופשי חזרו אתמול שחקני הקבוצה לאימונים וצפו ביריבה האלבנית בווידאו. מחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם ולפניו תתקיים מסיבת עיתונאים.
פורסם לראשונה: 06:57, 25.08.20