מכבי חיפה יצאה בראש שקט לחג, אחרי 1:2 על קייראט הקזחית, שהעלה אותה למפגש מול רוסטוב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. האס של הירוקים שוב היה ניקיטה רוקאביצה, שחתום על שער הניצחון.
החלוץ שפתח נפלא את העונה עם צמדים בליגה מול חדרה והפועל באר שבע, זכה להרבה מחמאות בסיום. "הוא משקיע כאילו כל אימון הוא הראשון שלו וזה לא מובן מאליו", פרגן שחקן בקבוצה. "אין ספק שההצלחה מגיעה לו בזכות כל העבודה הקשה. הוא הפך להיות הערן זהבי שלנו ואנחנו מקווים שזה ימשך ולא ייעצר".
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה בועט
רוקאביצה בועט
רוקאביצה. "זהבי של חיפה"
(צילום: ראובן שוורץ)
בחיפה מבינים שרוקאביצה יהפוך בקרוב לסחורה מבוקשת ונשיא המועדון, יעקב שחר, צפוי להציע לו חוזה חדש ומשודרג, בכדי להבטיח את הישארותו. גם צ'ארון שרי ומוחמד אבו פאני שפתחו את העונה נהדר, זוכים לשבחים גדולים.
מי שעוד מקבל מחמאות הוא ברק בכר. גורמים בחיפה שיבחו את המאמן על ההכנה ומכך שהקבוצה שוב הבקיעה מתרגיל שהחל ממצב נייח. גורם בקבוצה אמר: "את העבודה של בכר רואים בפרטים הקטנים ואין ספק שהקבוצה עוד תלך ותשתפר תחתיו".
אם יש נקודות מדאיגות בחיפה הן מגיעות מכיוון ההגנה. נראה שהשוער ג'וש כהן, איבד מעט את הביטחון וממעט לצאת לכדורי גבוה. בנוסף, ארנסט מאבוקה סובל מחוסר יציבות ועושה לא מעט טעויות. גם נטע לביא פחות מורגש העונה ונעלם בחלקים רבים של המשחק.
2 צפייה בגלריה
בכר ושרי
בכר ושרי
בכר ושרי. מחמאות לשניהם
(צילום: ראובן שוורץ)
משחק החוץ של חיפה מול רוסטוב יהיה גם משחק החוץ הראשון של חיפה באירופה העונה. ניצחון יעלה את הירוקים לשלב הפלייאוף. מכיוון שהמשחק מול בני סכנין שתוכנן ליום ראשון נדחה, בגלל התפרצות הקורונה בקרב שחקני סכנין, לשחקני חיפה יהיה יותר זמן לנוח. הם ינוחו במהלך חופשת החג ולאחר מכן יחלו בהכנות לקראת המפגש ברוסיה. הקבוצה צפויה להמריא לרוסיה במטוס פרטי ביום שלישי בבוקר.