בעלים חדש בהפועל תל אביב. איש העסקים, שי שצברג, סיכם על רכישת רבע מהבעלות על המועדון, זאת אחרי משא ומתן שהסתיים אמש (ראשון) מול אחד הבעלים, זאב גרינברג, שיפנה את מקומו.
שצברג, אוהד הפועל תל אביב המתגורר בנהריה, בעל חברות בתחום המדיה, המרקטינג והנדל"ן, נפגש בימים האחרונים עם שאר בעלי המועדון, האחים ניסנוב ובועז תושב, וסיכם מול גרינברג עצמו על רכישת 25 אחוזי הבעלות שלו בסכום של 2.5 מיליון שקל. סכום שיועבר לגרינברג בתשלומים.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א חוגגת
הפועל ת"א חוגגת
יש בעלים חדש. הפועל ת"א חוגגת
(צילום: עוז מועלם)
לאור מקרי העבר, בהפועל תל אביב ביקשו לגבות את ההסכם ולכן הוחלט שמאיר תושב, המחזיק ב-37.5 אחוז מהבעלות, יהיה ערב אישית על ההסכם. הסיכום מותנה בכל הסעיפים בחוזה בין הצדדים, שיעבור לחתימה בימים הקרובים, ואחריה העזיבה של גרינברג תהיה מיידית.
בשיחות בין שצברג, תושב והאחים ניסנוב הובהר לו כי במידה שהפועל תל אביב תמצא בעלים שירכוש את 100 אחוזי הבעלות לא תהיה לו זכות וטו על המכירה, והובהר לו כי כרגע יש מספר אנשי עסקים שנמצאים במשא ומתן על רכישת המועדון במלואו.
2 צפייה בגלריה
בעלי הפועל תל אביב זאב גרינברג
בעלי הפועל תל אביב זאב גרינברג
יעזבו באופן מיידי. גרינברג
(צילום: עוז מועלם)
שצברג צפוי להיות דמות פעילה ומשמעותית בניהול השוטף של המועדון לקראת העונה הבאה, וייתכן כי אף ינסה לדלל אחוזי בעלות משאר השותפים על מנת להגדיל את החלק שלו.
גרינברג אישר את הידיעה ל-ynet ואמר: "הושג ביני ובין שצברג סיכום סופי, אני סיימתי את חלקי בהפועל תל אביב. כמובן שהסיכום יהיה מותנה בכל התנאים של החוזה וחתימה עליו".