בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, שוקל בכובד ראש את האפשרות לצרף את עומר אצילי, שעוד מחכה להחלטת הפרקליטות כדי שיקבל שחרור רשמי ממכבי ת"א. המשמעות היא שחלון ההזדמנויות של שני הצדדים צומצם לטווח של עד תחילת השבוע הבא.
"עדיין לא קיבלתי החלטה בנושא, יש פה נושא רגיש ומורכב", הודה חוגג בשיחות פרטיות שניהל בנוגע לאצילי, זאת כשברקע לחץ גדול של אוהדי בית"ר לצרף את מי שהיה בעבר הקפטן של המועדון עד למעבר לגראנדה הספרדית.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
ישוב לבית"ר? עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
מתלבט. משה חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
בחילופי הודעות בין הקשר לאוהדי בית"ר הוא טען כי העניין הכספי לא יהווה מבחינתו פקטור משמעותי במעבר. במסגרת השיחות בינו לאנשי המועדון הוא הבהיר שהעדיפות הראשונה שלו היא להישאר בארץ, אך ימתין רק עד תחילת השבוע הבא, אחרת יפעל לאתר לעצמו קבוצה בחו"ל, כשאומוניה ואפואל ניקוסיה מתעניינות בו.
חוגג מצידו רוצה לקבל קודם כל את ההחלטה המוסרית והערכית האם להחתימו ונראה כי להחלטת הפרקליטות תהיה משמעות גדולה מאחר שאם התיק ייסגר בשל חוסר אשמה, זה יגדיל את הסיכוי שלו לחתום בקבוצה בישראל.
אחרי שבבית"ר תתקבל ההחלטה האם לצרפו, במועדון יבחנו את העניין הכספי ויבדקו את האפשרות שהאלופה תשתתף בתשלום חלק משכרו. החוזה הכבד שלו במכבי עומד על חצי מיליון אירו, כזה שבבית"ר לא ישלמו בכל מקרה.
3 צפייה בגלריה
עמנואל בואטנג רודף אחרי עידן ורד
עמנואל בואטנג רודף אחרי עידן ורד
באפואל לוחצים עליו לחתום. ורד
(צילום: אורן אהרוני)
בימים הקרובים גם תתקבל החלטה לגבי הקפטן עידן ורד והמעבר האפשרי לאפואל ניקוסיה, שלוחצת על הקשר לחתום. מי שעתיד לעזוב בקרוב הוא לוי גרסיה, שנפצע בברכו במשחק גביע הטוטו בשבת האחרונה. מי שעוד יעזבו הם אנטואן קונט, שלגביו מתנהלים מגעים עם קבוצות מאירופה, וגם פרדי פלומן.