לחץ גדול השתחרר אתמול (שבת) בהפועל באר שבע לאחר הניצחון 0:2 על בני יהודה, שהבטיח לקבוצה את הכרטיס לפלייאוף העליון. הבעלים אלונה ברקת יצאה מחויכת מאצטדיון טוטו-טרנר, וגם 4,200 האוהדים שהיו שם חגגו בשירי עידוד לשחקנים.
חודש וחצי לא השיגה הקבוצה ניצחון, שהיה גם הראשון בעידן רוני לוי. למרות השמחה, המשימה המרכזית שהוטלה על המאמן הייתה השגת הכרטיס לאירופה דרך המקום השלישי או הרביעי בסיטואציה מסוימת.
2 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע
הפועל באר שבע
חיוכים וחגיגות. שחקני הפועל באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
קהל בטרנר. אוהדי הפועל באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
גיבור המשחק אתמול היה תומר יוספי, שכבש לראשונה בקריירה שלו צמד. במועדון בונים על החלוץ בן ה-22 וכיוונו לכך שיפרוץ העונה, אך למרות שזכה לקרדיט גדול גם מהמאמן הקודם, יוסי אבוקסיס, זה עדיין לא קרה. בקבוצה מקווים שבפלייאוף יוספי יצליח להיות יציב, לשדרג את יכולתו ולהפוך לשחקן מפתח עד העונה הבאה, אז המטרה תהיה להיאבק על תואר האליפות.
דוד קלטינס נחבל אתמול בכף ידו במהלך המשחק. החבלה גרמה לשבר בכף היד. כתוצאה מכך, נדרש ניתוח אשר צפוי להתקיים מחר. מבא רשבע נמסר כי "לאחר הניתוח, ימשיך במעקב על ידי הצוות הרפואי של המועדון".
בינתיים הבלם לואי טהא זומן לסגל הנבחרת במקום אוראל דגני הפצוע לקראת המשחקים מול דנמרק וסקוטלנד במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022.
פורסם לראשונה: 06:43, 21.03.21