שמחה אדירה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה אחרי ה-1:2 הדרמטי אמש (שבת) על מכבי פתח תקווה, שהגדיל את הפער של הירוקים מהמקום השני לשש נקודות ומהאלופה מכבי תל אביב לתשע נקודות. נראה כי העונה גורל האליפות תלוי בעיקר בירוקים.
איש המשחק, ומי שזכה לקפיצות וחיבוקים גדולים מאוד מחבריו, הוא השוער ג'וש כהן, שעצר פנדל בדקה ה-98 וסידר לבכר עוד שלוש נקודות. כהן, שחזר לשער של הירוקים לפני חמישה משחקים, ספג שער אחד בלבד, מציג יכולת גבוהה, משרה ביטחון רב על שחקני ההגנה ובחיפה סבורים כי מדובר בסוד ההצלחה של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
כהן בטירוף
כהן בטירוף
כהן בטירוף
(צילום: עוז מועלם)
"אין ספג שג'וש כהן חזר חד מתמיד, הוא מוכיח שהוא האקס פקטור שלנו. מאז שחזר הוא בכושר נהדר, משקיע ועובד קשה, צנוע מאוד, הלוואי וזה יישאר כך", אמר שחקן בחיפה. גם בוגדאן פלאניץ', באחד המשחקים הטובים שלו מאז שהגיע לחיפה, זכה לשבחים ובצוות המקצועי מקווים שישמור על יציבות במשחקים הבאים.
ניקיטה רוקאביצה עם עוד שער (13 העונה) מוכיח כי הוא האס של הירוקים ובחיפה מקווים שעד לסוף החודש תסתיים סאגת הארכת חוזהו והוא יחתום לשנתיים נוספות במועדון. חוסה רודריגס ורז מאיר ממשיכים לשמור על יכולת גבוה ובצוות המקצועי מרוצים מהשניים.
2 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
בכר על הקווים
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות ההצלחה, היכולת המרשימה והפער הגדול שנפתח בצמרת בשלב כה מוקדם של העונה, הירוקים עם הראש בחלון ההעברות של ינואר, ורוצים לצרף את מוחמד עוואד ועומר אצילי. בכר רוצה לעבות את הסגל ולבנות תשתית של ישראלים בכירים לשנים הבאות, ושחר נותן לו יד חופשית בעקבות התוצאות והיכולת שהקבוצה מציגה מאז תחילת העונה.