מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס, מתכנן שלושה שינויים בהרכב לקראת המשחק החשוב ביום חמישי (20:30) באיצטדיון המושבה נגד מאת'רוול הסקוטית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.
בחוליית ההגנה יהיה שינוי כפוי שכן שון גולדברג, המגן השמאלי שבישל את שער הניצחון על לאצ'י (1:2) ביום חמישי האחרון, צפוי להיעדר בגלל פציעה. דודי טוויטו אמור למלא את מקומו. בקישור תומר יוספי הצעיר אמור לרדת לספסל ואת מקומו יתפוס השחקן הארגנטינאי החדש, מריאנו בריירו. על פי התרגול גם בחוד ההתקפה יהיה שינוי כשג'ונתן אגודלו, שכבש את שער השוויון נגד לאצ'י לאחר שערך הופעת בכורה כמחליף, יפתח במקומו של איתמר שבירו.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
ישנה את ההרכב. אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
היריבה הסקוטית מגיעה לארץ במצב רוח טוב במיוחד לאחר שביום ראשון רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות בכל המסגרות כשהביסה בליגה את קבוצת הצמרת אברדין 0:3. כל השערים נכבשו עד הדקה ה-22 של ההתמודדות. בתקשורת המקומית החמיאו למאת'רוול, שנחלצה מהמקום האחרון בטבלה.
בדף בטוויטר הרשמי של המועדון נכתב: "האמונה מעולם לא נעלמה. קצב העבודה מעולם לא ירד. כעת, אנו נוסעים לישראל עם ביטחון גובר".
2 צפייה בגלריה
עכשיו זה רשמי. אגודלו
עכשיו זה רשמי. אגודלו
יפתח בהרכב? אגודלו
(צילום: הפועל באר שבע)
בבאר שבע מקווים שבניגוד למכבי חיפה ומכבי תל אביב, תהיה הקבוצה "נקיה" מהידבקויות של קורונה בקרב שחקני הסגל לקראת ההתמודדות.