בהרבה מקרים לא רגילים כדורגלנים לשמוע ביקורת ממאמן לאחר ניצחון, אבל כך התרחש במקרה של עירוני קריית שמונה, שגברה אתמול (ג') 0:2 על הפועל חיפה. למרות התוצאה, קובי רפואה לא היה מרוצה מהיכולת שהפגינו שחקניו.
"לא שיחקנו טוב", אמר המאמן. "לא היינו שקטים עם הכדור ולא קיבלנו החלטות נכונות. הקישור וההתקפה לא תפקדו כמו שצריך וזה מאוד מדאיג אותי".
3 צפייה בגלריה
רפואה
רפואה
"לא קיבלנו החלטות נכונות". רפואה
(צילום: אלעד גרשגורן)
מי שהציג יכולת נהדרת הוא כובש השער הראשון מוחמד שכר, שמאז שקיבל את הצ'אנס מרפואה מוכיח שהוא ראוי לקרדיט. בקריית שמונה מתקשים להבין מה עובר על לוסיו, שפתח את העונה בצורה נהדרת אך נעלם בחלקים גדולים של המשחקים האחרונים.
שחקן בקבוצה אמר: "השגנו ניצחון חוץ חשוב וקשה מול יריבה איכותית. אנחנו מרוצים משני הניצחונות הרצופים, אך מילת המפתח היא המשכיות".
הקבוצה עומדת לצרף שחקן חיזוק ראשון בחלון ההעברות. ג'יימס אדניי, ששיחק בה בעונה שעברה, צפוי לחזור. החלוץ הניגרי, שסבל מפציעה בברך ועזב, נמצא על סף סיכום וצפוי לחזור לקדנציה שנייה.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס אדניי
ג'יימס אדניי
ג'יימס אדניי
(צילום: אפי שריר)
מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס: "למרות ההפסד, אני רוצה לתת מילה טובה לכל השחקנים שנתנו הכול עד לשנייה האחרונה. הגענו בסיטואציה קשה, אחרי יומיים מנוחה וללא שחקנים חסרים. היה ברור שיהיה אתגר קשה. נכנסנו לפיגור ומשם היה לנו משחק לא נוח. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, במחצית השנייה היו לנו יותר עוצמות ונוכחות בחלק שלהם. הם יכלו לעקוץ אותנו במתפרצות".
סילבס הוסיף: "למרות הפצועים והחוסרים, הקשיים והעומס, גם במשחק הקודם הצגנו כדורגל טוב וגם הפעם היה יכול להיגמר אחרת. היו פערים פיזיים לטובתם, הם נחו הרבה זמן. נתחזק, יחזרו הפצועים והמורחקים, ואנחנו עם הפנים קדימה. יש לנו שאיפות גדולות ויש לנו קבוצה טובה. נתאושש, נראה מה חסר לנו, ויואב כץ יעשה הכול על מנת לחזק את הקבוצה. אבל יש פה מספיק שחקנים גם בלי אלה שיגיעו".
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
"מגיעה מילה טובה לשחקנים". חיים סילבס
(צילום: ראובן שוורץ)
סילבס והבעלים ינסו להחתים שוער. אריאל הרוש שהיה מועמד לא יגיע אחרי שחתם בהירנביין ההולנדית. יתכן שהקבוצה תצרף שוער זר.