כחמישה ימים אחרי שאלישע לוי סיים את דרכו בבני יהודה, כבר ישנם מספר שמות נוספים כמועמדים פוטנציאלים להחליפו על הקווים. הבולט בהם, בני בן זקן שמונה בחודש מאי האחרון למאמן קבוצת הנוער של בני יהודה, שמשחקת בליגה הלאומית. בן זקן (37) פוטר מהפועל רמת גן בחודש פברואר, ובעונת 2017/18 אימן את בית"ר ירושלים איתה הגיע לגמר גביע המדינה, ולמקום השלישי בטבלה.
אחרי הקדנציה בבית"ר ירושלים הוא התחיל לאמן את בני סכנין, אבל לא נחל הצלחה גדולה עם הקבוצה, וכעת בשכונת התקווה רואים בו מועמד ראוי להוביל את הקבוצה הבוגרת.
2 צפייה בגלריה
בני בן זקן על הקווים
בני בן זקן על הקווים
ישודרג לבוגרים? בני בן זקן על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
מאמן נוסף ששמו עלה כמועמד פוטנציאלי הוא אורי גוטמן, מאמנה של נס ציונה מהליגה הלאומית. גוטמן היה מועמד לאמן את הקבוצה עוד לפני אלישע לוי, לאור ההיכרות עם הכתומים עוד מהתקופה בה שימש כעוזרו של יוסי אבוקסיס במשך כשנתיים. גורם במערכת אמר: "נכון לעכשיו בבני יהודה מחפשים מאמן 'זול' מבחינה כספית, שלא יצטרכו לשפוך כסף על החוזה שלו, ומצד שני יתחבר למועדון וגם יביא תוצאות".
2 צפייה בגלריה
אורי גוטמן ויוסי אבוקסיס
אורי גוטמן ויוסי אבוקסיס
הניסיון המשותף יכול להועיל. אורי גוטמן ויוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
העזיבה של אלישע לוי הייתה באוויר כבר כמה שבועות, אך במועדון טרם הגיעו להחלטה מי יתפוס את מקומו. לוי ידע מהרגע שהגיע לתפקיד שברק אברמוב הוא בעלים דומיננטי ולוקח חלק פעיל בהחלטות הקבוצה. כזכור הבעלים רצה לקדם שחקנים בית צעירים, ולקחת החלטות בנושא הרכש, והמאמן הרגיש שהוא כבר לא הסמכות המקצועי היחידה. הקו של אברמוב ברור, וכל מאמן שיגיע לבני יהודה יצטרך לקחת בחשבון גם את מעורבותו של הבעלים בהחלטות המקצועיות בקבוצה.