החלטת ההתאחדות על הקמת מזכירות מצומצמת שתכלול תשעה חברים בלבד לא תיכנס לתוקפה לאחר שנשיא בית הדין העליון של ההתאחדות אמנון סטרשנוב נתן צו מניעה בעקבות עתירה שהגיש מרכז מכבי בעניין.
בהודעה נכתב: "בתוקף סמכותי, הנני נותן בזאת צו מניעה זמני לפיו החלטת ההתאחדות לכדורגל מיום 30 ביוני לא תיכנס לתקופה עד להכרעה בערעור שהוגש על ידי המערערים. על מנת למנוע ספקות, אין לכנס את מזכירות ההתאחדות לכדורגל עד מתן החלטה בערעור".
1 צפייה בגלריה
"הנני נותן צו מניעה זמני". סטרשנוב
"הנני נותן צו מניעה זמני". סטרשנוב
"הנני נותן צו מניעה זמני". סטרשנוב
(צילום: שאול גולן)
הסיבה לעתירה שהגיש מרכז מכבי היא שאף אחד משלושת השמות שהגיש למזכירות המצומצמת (מורן מאירי, שינו זוארץ ומשה גולדשטיין) לא נכנסו אליה.
בשבוע שעבר, באותה ישיבה, יו"ר ההתאחדות אורן חסון התייחס לשינוי במזכירות ואמר: "נבחרתי לתפקיד לפני שמונה חודשים וקיבלתי מזכירות מובנית וכן ועדה מקצועית מובנית. הגיעה העת לבחור מזכירות חדשה ו-ועדת איתור. המטרה היא ליצור הרכב שמייצג את המגוון בכדורגל הישראלי ובהנהלת ההתאחדות. אני סמוך ובטוח שנפעל במרץ רב כדי לקדם את הענף בשנתיים הבאות עד לתום ההנהלה הנוכחית".
חברי הוועדה המצומצמת שנבחרו כוללים את חסון עצמו, דודי גיל (גזבר. ע"פ התקנון חייב להיות במזכירות), אלונה ברקת, מוחמד אבו יונס, ברק קנה, אריאל שיימן, אלי אוחנה ושמעון מימון.
הבהרה: ברצוננו להבהיר כי לא הייתה כוונה בשלב כלשהו ליחס בכתבה מיום 30.6.2020 לעו"ד מורן מאירי ביצוע של "קומבינות" בהתאחדות. אם הובן אחרת אנו מצטערים על כך.