נגיף הקורונה ממשיך לפגוע בקבוצות הישראליות וגם בליגת העל. אחרי מקרי ההידבקות בבני סכנין והפועל חדרה, שגרמו להפסקת פעילות זמנית של המועדונים, והסאגה עם שחקני מכבי ת"א רגע לפני זלצבורג, מינהלת הליגה הודיעה הערב (שני) כי המשחק בטדי בין בית"ר ירושלים לעירוני קריית שמונה, שהיה אמור להיערך הערב ב-21:00, נדחה מכיוון שבאסל שעבאן, שחקנה של האורחת, נדבק בנגיף.
"במהלך השעה האחרונה התקבל דיווח על שחקן הפועל קריית שמונה שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. מינהלת הליגות עדכנה באופן מיידי את משרד הבריאות בפרטי המקרה. בהתאם למתווה משרד הבריאות לקיום משחקי הליגות המקצועניות, על קבוצה בה התגלה מקרה חיובי, לבצע בדיקות, אשר בהתאם לתוצאותיהן יקבל משרד הבריאות החלטה על המשך סטטוס פעילות הקבוצה", נמסר מטעם המינהלת.
2 צפייה בגלריה
באסל שעאבן
באסל שעאבן
באסל שעאבן
(צילום: באדיבות עירוני קריית שמונה)
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
רפואה. קבוצתו הייתה רגע לפני יציאה למשחק
(צילום: עוז מועלם)
"בהתאם לכך נאלץ משרד הבריאות להודיע על דחיית המשחק אשר תוכנן להיערך הערב (שני) מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. שחקני ואנשי הצוות של עירוני ק"ש יעברו בדיקות באופן מיידי ובהתאם לתוצאותיהן תתקבל החלטה על מועד חדש לקיום המשחק", כך נמסר מהמינהלת.
מק"ש נמסר: "ביום שבת האחרון עדכן השחקן באסל שעאבן את רופא המועדון כי אינו חש בטוב. השחקן קיבל הנחייה לעשות באופן מידי בדיקת קורונה ועד שלא יתבררו תוצאותיה הוא מתבקש להישאר בבידוד ולא להגיע לאימוני הקבוצה. היום בשעות הצהריים, בזמן שהיית הקבוצה בבית מלון במרכז הארץ, כהכנה למשחק, כמובן ללא שעאבן, התברר כי הבדיקה אותה ערך השחקן התגלתה כחיובית. הדבר נמסר כאמור למינהלת הליגה שעדכנה לאחר בירור על דחיית המשחק. הקבוצה על כל שחקניה, הצוות המקצועי ומנהליה יעברו באופן מידי בדיקות קורונה, ותמתין להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה".
ק"ש נמצאת ברגעים אלה במלון כפר המכביה וניידת מיוחדת לבדיקת קורונה נשלחה למקום על מנת לבדוק את כל השחקנים והצוות.
פורסם לראשונה: 17:34, 21.09.20