בהפועל באר שבע יקוו לשכוח במהרה את ה-3:1 למכבי חיפה אמש (ראשון). באר שבע הגיעה למשחק במומנטום טוב, אבל נראתה רע מאוד בעיקר בכל הקשור למשחק ההגנה. זה היה אחד המשחקים הכי רעים של הקבוצה מאז מאמן אותה יוסי אבוקסיס והוא הזכיר מאוד את התבוסה 4:0 לאותה מכבי חיפה בסמי עופר במחזור ה-26 של העונה שעברה.
בבאר שבע יצטרכו להתאושש מהר לקראת המשחק בחמישי באלבניה מול לאצ'י במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. ביום שלישי אחר הצהריים תמריא הקבוצה במטוס חכור ותחזור מספר שעות לאחר המשחק עוד לפני שיכנס לתוקף הסגר המתוכנן.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה נגד הפועל ב"ש
מכבי חיפה נגד הפועל ב"ש
הגנת באר שבע לא הצליחה לעצור את רוקאביצה
(צילום: עוז מועלם)
שבוע סוער מאוד עבר על ז'וזואה מאז התעמת באימון עם אליניב ברדה. במועדון החליטו לא לשבור את הכלים מול הפורטוגלי והסתפקו בקנס. הפורטוגלי, שתופקד אתמול בקישור האחורי הציג את אחד ממשחקיו החלשים בתקופה האחרונה. תומר יוספי כלל לא היה אמור לשחק מכיוון שחזר פצוע בכתפו ממשחקי הנבחרת הצעירה. אילאי מדמון דווקא היה אמור לקבל מקום ב-11, אבל עלה מהספסל.
בנוגע לחלוץ הרכש הקולומביאני ג'ונתן אגודלו. בקבוצה לא ממהרים לתת לו לשחק מכיוון שהוא עדיין לא נכנס לכושר. הקשרים הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו בריירו אמורים לטוס עם הקבוצה לאלבניה ועשויים להיכלל בסגל למשחק, אך לא נראה שישותפו. מרואן קבהא, שהחמיץ אימונים מחשש לקורונה במשפחתו, אמור להיות כשיר למשחק באלבניה.