ברק בכר כנראה לא תכנן שהוא יספור הפסד שני כמאמן מכבי חיפה כבר במהלך חודש אוגוסט. הירוקים שנראים רע מפתיחת העונה ספגו 1:0 מהפועל ב"ש בגביע הטוטו, וסימני לחץ מתחילים להתגלות במועדון.
בכר היה עצבני מאוד במיוחד במחצית השנייה. הוא ספג כרטיס צהוב ולא היה חסר הרבה כדי שגם יורחק. המאמן רצה מאוד לנצח את האקסית, אבל כאמור ראה אותה זוכה במקום החמישי בגביע הטוטו על חשבונו. בחיפה מאוכזבים מאוד מחוליית ההגנה, כאשר גם ירדן שועה שמקבל קרדיט מבכר, רחוק מלהרשים.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה. הפסד נוסף
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. עצבים
(צילום: ראובן שוורץ)
אחת הסוגיות הבוערות כעת בחיפה נוגעת לשחקני רכש. הירוקים רוצים לסגור בקרוב עם בלם וקשר זרים ומקווים שהם יעזרו לשדרג את הקבוצה. המועמד המוביל של בכר לעמדת בלם הוא בוגדן פלניץ' מסטיאווה בוקרשט. פלניץ' הביע נכונות להגיע, ולהיות המחליף של סיינסבורי אך קבוצתו מערימה קשיים.
גם אוסמה חלאילה נמצא בתוכניות של הירוקים, אך פציעתו אמש עוררה דאגה גדולה בחיפה, שתמתין כעת לראות מה חומרת הפציעה. בנוגע לקשר האחורי אין חדש. ג'ורג מנדז'ק ששינה את דרישתו לאחר שכבר סיכם בקבוצה מתרחק ובחיפה בוחנים אופציות אחרות. מוחמד עוואד שגם אמש לא נכלל בסגל נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה ועשוי לצאת עוד השבוע לחתום בחו"ל.
3 צפייה בגלריה
אוסאמה חלאילה שרוע על הדשא
אוסאמה חלאילה שרוע על הדשא
חלאילה שרוע על הדשא. דאגה בחיפה
(צילום: עוז מועלם)
כעת יתמקדו הירוקים במשחק מול ז'לז'ניצאר הבוסנית במוקדמות הליגה האירופית. בכר הבהיר שגם בהיעדר רכש ועם הסגל הקיים קבוצתו צריכה לעבור לשלב הבא. ניקיטה רוקאביצה ונטע לביא, שזכו למנוחה אמש צפויים לחזור להרכב במשחק מול הבוסנים.
ג'וש כהן שוער הקבוצה התייחס להפסד ולמשחק הצפוי של הירוקים מול הבוסנים: "אנחנו מאוכזבים אבל זו תחילת העונה, אנחנו חייבים שדברים יעבדו נכון. נצטרך ללמוד ולהשתפר. אני מאמין במאמן יש לנו שחקנים טובים, אנחנו עובדים על פרטים קטנים כדי לעשות את הדברים נכון יותר. המשחק מול הבוסנים לא יהיה קל אנחנו חייבים לשחק כקבוצה, המטרה שלנו תמיד לנצח, אני לא שמח והקבוצה לא שמחה, נצטרך להתאחד מחדש".