אחרי שבוע במירלו שבהולנד, מכבי חיפה תשוב היום (ראשון) לישראל לאחר מחנה אימונים שהוגדר על ידי גורמים במועדון כ"מחנה האימונים הטוב והמוצלח ביותר של הקבוצה בעשור האחרון".
חיפה יצאה למחנה האימונים עם סגל כמעט מושלם ובמהלך המחנה הצטרף דין דויד, הרכש האחרון של הקבוצה, שהגיע ממ.ס אשדוד והשלים את הסגל.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים
בחיפה מרוצים מההכנות
(צילום: עוז מועלם)
מעבר לניצחון המרשים של הירוקים בשישי האחרון על שרלרואה (1:6), הם עבדו בצורה אינטנסיבית עם מאמן הכושר דרור שמשון על כושר גופני, עם גיא ויזינגר על מצבים נייחים, כשעל הכל מפקחים ברק בכר מאמן הקבוצה וגל אלברמן המנהל הספורטיבי, שעובד לצידו.
"אנחנו יותר ממרוצים ממחנה האימונים של הקבוצה, זה לא דבר רגיל שקבוצה משלימה את הפאזל ואת כל הסגל שלה בחודש יוני. מגיע שאפו ענק לברק וליענקל'ה על הזריזות", אמרו בחיפה.
עלי מוחמד נראה בכושר נהדר ובחיפה מאוד מרוצים מיכולתו, גם הצמד הישראלי בן שהר ואורי דהן התאקלמו במהירות מקצועית וחברתית, ובצוות המקצועי שבעי רצון מהחיבור שלהם לחדר ההלבשה.
2 צפייה בגלריה
טאלב טואטחה
טאלב טואטחה
ימצא קבוצה? טאלב טואטחה
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה מקווים מאוד שטאלב טואטחה, שלא יצא למחנה ולא נמצא בתוכניות של בכר, ימצא בקרוב קבוצה ובכך יחסוך מאות אלפי שקלים בעקבות חוזהו הגבוה.
לקראת המשחק מול קייאאט במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב, בכר יאלץ להסתדר ללא עופרי ארד, כשנראה שלצידו של בוגדן פלאניץ' יפתח דהן. בקישור צפויים לקבל את חולצת ההרכב עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני ונטע לביא.
13 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בינתיים, כאשר הבוקר תיפתח המכירה לכלל האוהדים שצפויים להסתער על הכרטיסים.