בית"ר ירושלים הודיעה היום (שישי) כי היו"ר אלי אוחנה יהיה גם המנהל המקצועי של הקבוצה. אוחנה יקבל את ההחלטות בנוגע למינוי המאמן לעונה הקרובה, בניית הסגל, שחרור שחקנים ועוד.
אוחנה אמר לאחר המינוי: "זה לא שלא הייתי מעורב לפני כן, וזה לא חדש לי. בשלב זה משה חוגג החליט לקחת צעד אחורה ולהתרכז בעסקיו. בסופו של דבר אני מאמין גם באוטוריטה של מאמן וביכולת שלו לקבוע את מרבית שחקני הסגל. אני ארצה שגם יוסי מזרחי יהיה מעורב ויחד נקבל את ההחלטות הכי טובות עבור בית"ר ירושלים. מעבר לזה אין יותר מדי מה להוסיף על כך בשלב הזה. בשבוע הבא נמנה מאמן ומכאן נתקדם, יש לנו הרבה עבודה".
2 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
אלי אוחנה, מעמדו שודרג
(צילום: אורן אהרוני)
אמש אוחנה והבעלים משה חוגג נפגשו עם קובי רפואה, מי שצפוי להתמנות רשמית למאמן הקבוצה בשבוע הבא. בכל מקרה, השניים עוד מתכוונים להיפגש היום עם חיים סילבס, המועמד הנוסף.
למרות שבית"ר סימנה את מרקו בלבול כאופציה ראשונה, עוזר מאמן נבחרת ישראל אינו מעוניין להגיע למועדון מאחר שיש לו הסכם עם הנבחרת.
אוחנה נפגש בימים האחרונים עם מספר שחקנים המחזיקים בחוזים וביקש מהם לקצץ בשכרם, זאת מאחר שלקראת העונה הבאה צפוי קיצוץ משמעותי בשכר השחקנים ויהיה ניסיון למכור את עלי מוחמד וירדן שועה. מי שכבר הוחלט לגביו כי יעזוב הוא המגן שי קונסטנטין.
2 צפייה בגלריה
חוגג ואוחנה באימון
חוגג ואוחנה באימון
חוגג יחד עם היו"ר ומנהל המקצועי בתמונה אחת
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
"עם חדר ההלבשה שנוצר פה בשנה החולפת, חייבים להביא לפה דחפור כדי שמשהו ישודרג", אמרו בבית"ר, שסיימה את העונה הכושלת בעידן חוגג עם במקום העשירי. המטרה לקראת העונה הבאה תהיה פלייאוף עליון בלבד.
פורסם לראשונה: 08:45, 21.05.21