מוליכת הטבלה מכבי חיפה תארח מחר (שבת, 17:20) את הפועל חדרה בפתיחת הסיבוב השני בליגת העל. למרות ההצלחה עד כה ופער שמונה הנקודות בו מחזיקים הירוקים בראש הטבלה, במועדון ינסו לצרף לפחות שני שחקני חיזוק בחלון ההעברות שנפתח היום.
בחיפה מקווים להחתים בקרוב את שני האקסים של מכבי ת"א, עומר אצילי ואנדרה ג'ראלדש, אך הבהירו כי כל עוד הם לא יהיו שחקנים חופשיים לא יתקיים איתם שום מו"מ. בקבוצה רואים בצירוף השניים חיזוק משמעותי לשנים הבאות, והקשר הישראלי אף סומן ע"י ברק בכר כאחד הישראלים הבכירים אותם הוא מעוניין לראות בקישור שלו.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
בכר רוצה אותו בקישור. עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
מכבי חיפה תנסה להגיע להבנות עם ארנסט מאבוקה בנוגע לשחרורו מהמועדון. המגן, שלא שותף במשחקים האחרונים, לא נכלל בתוכניות של בכר ובחיפה מקווים להגיע איתו להסכמה בנוגע לדמי הפיצוי תמורת התרת חוזהו.
המאמן אמר לקראת המשחק מחר מול הפועל חדרה: "לא צריך להתייחס לאחוזים ולמספרים, כל עונה לגופה. אנחנו צריכים להמשיך במומנטום שאנחנו נמצאים בו. אנחנו בתקופה טובה, לפני פתיחת הסיבוב השני ונתמודד מול קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים. אם לא נבוא מוכנים, לא ננצח".
3 צפייה בגלריה
ארנסט מאבוקה
ארנסט מאבוקה
לא בתוכניות. ארנסט מאבוקה
(צילום: עוז מועלם)
על דולב חזיזה שביצע לאחרונה התקדמות אמר בכר: "זו הזדמנות טובה לפרגן לגיא צרפתי שעובד איתו צמוד באופן אישי וגורם לו לקבל החלטות טובות יותר. אני שמח שזה נראה במספרים. זה יכול להיות טוב יותר, גם הוא יודע את זה".
מוחמד אבו פאני התייחס למפגש הקרוב מול האקסית: "אני במכבי חיפה וטוב לי פה. אני עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. תמיד האמנתי שאהיה שחקן הרכב במכבי חיפה. התחרות טובה וזה עושה טוב לכולם, אנחנו צריכים רק להצליח".
3 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
"לא צריך להתייחס למספרים". בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר ייהנה מחר מסגל מלא. עופרי ארד, שהחמיץ את המשחק האחרון בגלל צהובים, ישוב להרכב ועאיד חבשי ירד לספסל.